Gå til innhold

Jeg kjøper kunn Reima, troll og skikkelige merkeklær til ungene mine, og jeg ser skikkelig ned på de foreldrene som sender ungene sine i barnehagen med en dress fra Ellos..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg stakkars unger. Ellos dressen er ikke gode nok som ekstra dress engang. Jeg hadde seriøst blitt dødsflau om jeg hadde sendt ungene mine i barnehagen med billige drittklær.

Luer og votter fra hm og cubus er bare harry. Er dere ikke flaue over at dere ikke kjøper de beste klærne til ungene deres???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe forteller meg at du ikke har så god råd, sånn egentlig.

Jeg passer barna til en del toppledere i et konsern og har ikke sett noe Reima på deres unger. De bruker OBS dress osv som alle andre. Så det sier vel mer om deg som er så merkehore.

Reima er vel strengt tatt ikke det beste når Friends dressen fra obs kommer bedre ut i test??

Skrevet

Tenker du at folk ser opp til deg fordi du bruker noen hundringser mer på en barnedress? Det skal mer til for å imponere meg i hvertfall.

Skrevet

Jeg ser ned på sånne folk som seg igjen. Som er så idiotiske i hodet, at de tror at barna må ha dyre merkeklær, for at det er det beste. Men der tar du rimelig feil. Så bra vi ser ned på hverandre da, HI!:)

Skrevet

Vi tjener nærmere 2 millioner kroner, men så lenge mitt barn er god og varm i sin dress for 500 kroner ser jeg ikke behov å kjøpe Reima. Merkepress kommer tidlig nok!

Skrevet

Jeg lar det bli ditt problem, ikke mitt. :)

Jeg er like stolt over å kjøpe Reima som om jeg kjøper H&M-klær.

For ja, jeg kombinerer, og ungen min lever i beste velgående! :)

Skrevet

jeeeeze,du høres ut som en fjortis eller en bitter gammel dame som har en sur mensendag som bare MÅ slenge med leppa...

take your pick...

Skrevet

Oi, HI! Du må da være verdens beste mor!!!

Gratulere! Barna dine er heeeldige altså, som får gå i slike dyyyre klær så moren skal få vise at hun har kr, eller la folk tro hun har det!

DUST!

Skrevet

Jeg har ytterdress fra Ellos til mini, og jeg er suuuper førnøyd med den :)) Så, nei - er IKKE flau over det i det hele tatt. Har fått masse skryt over den dressen av andre også.

Det er vell heller deg det er noe galt med :)

Skrevet

Noe sier meg at du enten et er forumtroll, eller så har du sikkert kredittkort gjeld til langt over hode. Folk som tjener godt vet å verdsette pengene sine og bruke dem fornuftig.

Har selv både merkeklær og klær av ikke kjente merker uten at det betyr nevneverdig mye, viktigst at ungene er varme, tørre og ser ok ut i tøyet.

Skrevet

næimen så fælt for deg da...

bra du ikke sender ungen i barnehagen i harrye drittklær!!

folk eier jo tydeligvis ikke skam i denne værden!!

særriøst da, rull inn jeipen, vi andre har kanskje andre ting som vi værdsetter mere enn å en reima dress til ungen..

helt ærlig så syns jeg det e tegn til dårlig økonomisk sans å ska kjøpe alt det dyreste til ungen som vokse ut av klærne før di neste har fått brukt di...

Skrevet

Hvis det bare er dresser for merkehorer som er gode nok, så er det litt rart at sønnen vår kan sitte og leke i vanndammer, snø, sørpe og alt annet av fuktighet du kan tenke deg uten å bli våt. Og det med en "flau" dress til bare 500 kroner da.. Fysjameg, så grusomme foreldre vi er!

Det er mer til å være gode foreldre enn å bruke tusenvis av unødvendige kroner på ting som de vokser utav etter en sesong. Men du overkompenserer vel kanskje for manglene på de viktige områdene ved å kjøpe de merkene?

Skrevet

Vi ser ned på deg siden du er så hoven og stor på det.

Skrevet

De to siste Reima dressene jeg har kjøpt har ikke stått til forventningene. Glidelåsen røk, har brukt opp reservestroppene under støvlene, og de lakk i knesøm!! Så beklager men her er det bare Obs dress fra nå...i hvert fall mens den er best for barnet. Har ingenting med merke å gjøre, bare at de små er tørre og varme. Hvem som har gode dresser varierer faktisk...Du må følge med!!!

Skrevet

Forresten har du skriivefeil HI. Jeg ser ned på de som er så jævlig selvgode, men fikk 2 i norsk på skolen :)

Har både dresser fra Cubus, Kappahl og Reima.. Kan ikke engang påstå at Reima er så mye bedre enn de andre merkene annet enn at dressen har et "Reima" merke og koster 500 kroner mer. Det viktigste er vel at barna er varme?

Skrevet

HI; var det du som var med på luksusfellen?

Skrevet

det tenkte jeg også!

Dette minte veldig om tankegangen til hun i luksusfellen :-D

Hahaha...

Skrevet

Da jeg var liten hadde jeg en venninne som alltid hadde de dyre klærne: Levis, Champion, Adidas, osv.. (Det var det som var in i 1994:).

Men da jeg var på besøk hos henne, hadde de knapt mat i kjøleskapet. Ungene kranglet hele tiden på en skikkelig jævelsk måte, og det var ikke noen god stemning hjemme hos dem.

I voksen alder har jeg skjønt at de bodde i et ganske lite classy nabolag, og slett ikke var rike.

Det er ikke dårlige prioriteringer som skaper en god mor!

Skrevet

hahahahahahahaha. Get a life:-)

Skrevet

Tror det er hun som var med i luksusfellen dette.. eventuelt ei som er med snart:)

Skrevet

Mine unger har aldri hatt merkene reima, troll eller annet fancye merker.

Har forøvrig hatt 1 HH dress som jeg har vært veldig fornøyd med, den kjøpte jeg om våren/sommeren til -70% rabatt. Betalte vel ca 200-250 for den.

Jeg gjør også som flere over her å følger med på hvilke dresser som er bra/best, og prøver å følge dette med tanke på innkjøp dersom jeg har mulighet.

Jeg synes også det er viktigere å ha råd til mat og fritidsaktiviteter for barna enn å kjøpe dyre merkeklær. Vi har også arvet endel klær, heldigvis egentlig. Ungene har gode venner, ingen som ser ned på dem selv om guttungen ikke går i levis, han går i cubus klær, og de fleste klærne er cubus klær, og i tillegg arvede klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...