Ugla er mamma! Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #26 Skrevet 6. mai 2010 Og jeg går på blodfortynnende i tillegg, så jeg prøver henge håpet i det snøret. Takk for omtanke og klemmer
Kone&kone Skrevet 6. mai 2010 #27 Skrevet 6. mai 2010 Håper for all del det ikke nødvendigvis er som de andre gangene, men at den sitter denne gangen! Lykke til på ultralyd i morgen! (Om jeg ikke husker helt feil?)
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #28 Skrevet 7. mai 2010 Det stemmer at jeg har ul idag igjen, halv to for å være nøyaktig. Puster nok litt ekstra tungt nå, men må gjennom dette. Har litt mer fighter i meg idag, dette skal gå!!!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. mai 2010 #30 Skrevet 7. mai 2010 Tenker på deg nå, Ugla...du er der akkurat nå... Dette går bra - krysser alt jeg har!!! Klem
Storkfrøken69 Skrevet 7. mai 2010 #31 Skrevet 7. mai 2010 Håper, håper og håper litt til at du nå går rundt med et fåret smil om munnen ;o)
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #33 Skrevet 7. mai 2010 JADA!!!! Knotten har et lite hjertet som banker og er akkurat passe stor i forhold til hvor langt jeg er kommet! Lykkelig? Ja!!! Etter at jeg har tenkt og fundert litt har jeg og gyn bltt enige om å prøve finne ut om jeg har leiden mutasjon. Mamma og tante har nemlig hatt blodpropp, og dette kan være årsak til mine to MA. Tok blodprøve idag, men ikke sikkert de kunne finne det ut når jeg var gravid sa hun. Så fikk vi heller se hva vi gjorde videre. Hun ble faktisk glad for at jeg hadde sjekket litt ut om dette om mente dette kunne være årsaken. Strålende fornøyd nå. Veien foran skal fremdeles gåes, men dette var et godt skritt i riktig retning. Og jenter, det varmer utrolig å komme hjem igjen til slike meldinger! TUSEN TAKK!!!
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #37 Skrevet 7. mai 2010 Puh...begynner å bli litt stiv i nakken for smilet har jaggu hengt seg opp i bakhodet tror jeg. Er utrolig lettet
Kone&kone Skrevet 7. mai 2010 #38 Skrevet 7. mai 2010 Så godt, uglemor! Har tittet spent innom omtrent hver time, nå.
mamma i Irland Skrevet 7. mai 2010 #40 Skrevet 7. mai 2010 saa utrolig godt a hoere! Har kikket innom i hele ettermiddag for aa se hvordan det har gatt med dere
Tamsin Skrevet 7. mai 2010 #41 Skrevet 7. mai 2010 Yes!!! Fantastisk! Litt av en thriller. Nå kan du slappe litt av igjen. Vi andre her også.... God helg.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. mai 2010 #44 Skrevet 7. mai 2010 Hurra!!!!!!! Veldig glad på dine vegne nå :) :) :) :) SMIIIIIIL og vær GLAAAAAAAAD du!!!! Fordi du fortjener det
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #45 Skrevet 7. mai 2010 Dere vet å sette smil om munnen på meg. Måtte le litt av innlegget ditt SUNSHINE! Joda, latteren sitter løst idag.
VestlandsPrøver Skrevet 7. mai 2010 #46 Skrevet 7. mai 2010 Oi, oi, oi for en triller!! Håper virkelig at dette funker og at spiren holder seg på plass!!! Ønsker dere masse, masse lykke til!!!
luna+gravid Skrevet 8. mai 2010 #47 Skrevet 8. mai 2010 JIPPIIIIIIIIII!Yes, yes, det var det jeg visste-denne spiren er sterk som en okse, og klorer seg fast! men huff for en nervepirrende reise du skal ha da!Det er vel fordi du er tøffere enn de fleste tenker jeg............... Lykke til!klemmer og babystøv i massevis fra meg og lilleguttimagen......
Ugla er mamma! Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #48 Skrevet 8. mai 2010 Okse? Vel, nå har jeg litt jente-feeling denne gangen jeg da. Så det må bli ku evt? Hehe..høres ikke like fancy ut Men ja, det er nervepirrende..og litt never-ending følelse over dette. Og jeg tror ikke jeg er tøffere enn noen, men det er jo sånn med motgang, når man møter den så har man ikke noe annet valg enn å stå i den. Hils gutten i magen...og si takk for støv
luna+gravid Skrevet 9. mai 2010 #49 Skrevet 9. mai 2010 Sorry for oksemetaforen. Vi får si prinsesse da, hvis det er en jente. Høres litt mer lekkert ut enn ku.............. er vel så full av mannlige hormoner fra han i magen, at jeg fikk en guttefeeling på dine vegne.............Men prinsesser er supert-har nemlig en på snart 7!!!!! Å jo, jeg tenker at du er hakket tøffere enn mange........man kan velge å stå i det, eller å la seg knekke, og du har jammen i meg stått stødig i det hele tiden!Og nå bærer det frukter, og det hele veien til et fullbårent vakkert barn, det er jeg sikker på! KLem og støv fra babyen og meg.............
Ugla er mamma! Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #50 Skrevet 9. mai 2010 Heh...så viser det seg å være en gutt som vi har kalt prinsesse? Jaja...hehe... Håper virkelig det bærer frukter denne gangen ja. Tusen takk for både gode og og klemmer. Setter stor pris på det! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå