Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Du er gravid du!" sa gynekologen da jeg kom og satt meg ned i stolen på kontret hennes.

"Burde vi ikke gå inn dit og sjekke det?" sa jeg og pekte på ultralydapparat og stol.

"Jeg ser det jeg" sa hun og smilte

Og gravide er vi

Knoppen er 4,5 mm, akkurat passe stor, og har fått ett eget bittelite hjerte som jobber på egenhånd.

Veien er enda lang å gå, men vi er på riktig spor.

Ny ultralyd neste fredag kl 1330

Kommer sikkert til å være akkurat like nervøs og redd da.

Men vi er gravide enda!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141794143-ultralyd-nr-2-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Takk jenter!

Ja, jeg tror jeg har en av Oslos beste, og mest empatiske gynekologer. Og setter utrolig pris på oppfølgingen, og det har jeg også sagt til henne. Når vi kom til å skulle avtale neste time spurte hun meg når jeg ville. Jeg sa at jeg gjerne kom tilbake om en uke, og da gjorde vi det sånn sa hun. God følelse!

Håper å komme med flere god-meldinger etterhvert :)

Uff...kjenner igjen den redselen - og kikker på papiret ennå jeg - nesten halvveis! Fortsetter sikkert helt fram til fødsel det...

Men dette går veien vettu - for oss begge :) :) :) Når er det du har termin?

Klemklem og masse babystøv fra meg også :)

Hei jenter!

Og idag sank hjertet..

Når jeg satt Crinone så jeg rester av utflod på innføringshylsen, det har samlet seg med medisinen i stedet for å komme ut.

Så da ha jeg altså spottet igjen.

Ligner alt for mye på de to gangene før.

Har ul igjen i morgen, men de to gangene før hadde jeg positiv ul etter spotting, for så finne dødt embryo etterpå.

Så nå er det mange tanker som surrer.

Terminen er lillejulaften, og vil jo så gjerne ha den julekulen!

Skjønner du er redd, men det er sååå vanlig å spotte - så det trenger absolutt ikke ende som de andre gangene!!! Jeg har spottet flere ganger denne gangen men småen klorer seg fast! Men - med å ha vært ute en vinternatt og fem før er det naturlig at du får litt dommedagstanker. Men - det er ikke sånn at det må gå galt igjen....

Crinonen i seg selv gjør slimhinnene ekstra tynne og sårbare. Husk hvor flott hcg du har hatt - jeg tror dette er et sunt og sterkt lite barn!!!

Stor og god trøsteklem - det er forferdelig å være så redd.... Men du SKAL ha den julekulen du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...