Gå til innhold

Jeg trenger råd her. Var helt sikker på at babyen i magen var ei jente men nå viser det seg at det er en gutt...Kan jeg reise til sverge for og få en sen abort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bedre om jeg dikter opp en historie sånn at jeg får innvilget sen abort her hjemme??

Hvor langt ut i svangerskapet utfører de aborter i sverge? Jeg er i uke 19 i dag.

Vær så snill og ikke døm meg, men jeg og mannen vi bare ha 1 barn og vi vil at dette skal være ei jente.

Skrevet

Adopter ungen vekk da!

Skrevet

Too late. I Sverige er grensen 18 uker.

Skrevet

De er litt kjipe på sånt i Sverige, men i Nigeria er de fleksible. Ikke er flybillettene så verst dyre heller. God tur!

Skrevet

Selvf dømmer jeg deg.

Håper det er trollet nok en gang..

Skrevet

Mexico er også et fint sted å gjøre sånt. Ganske så billig.

Ta det i samme slengen som familieferien..

Så kan du jo ta IVF/PGF eller hva det heter med det samme så slipper du flere aborter..

Skrevet

kom heim te meg så kan eg foreta ei utskrapning under kjøkkenbordet med hjelp av strikkepinna og ei spisesjei!!

Skrevet

kjøp dg LUX støvsuger, suger opp det meste...

stapp den godt inn å trykk på knappen :)

så e du kvitt det problemet :)

Skrevet

Syyyyke menneske. Stakkars lille guttebabyen. At det går an.

Skrevet

Fy faen for en kvalm gjeng. Dette er virkelig ikke noe å tulle med. Og dere er mødre, herregud.

Skrevet

hærregud, sjønner ikke du at detter er ett tulle innlegg????

å dærfor blir det besvart med bare tull i stede for at folk henger seg opp i det som om det skulle ha noe som helst med viskeligheten å gjøre...

Skrevet

Er dere blond og blåøyd? SELG GUTTEN! Vanvittig god pris du får for en slik gutt!

Skrevet

Er ei her inne som ikke har noe annet og gjøre enn og dikte opp historier. Håper ikke hu venter barn, for hu virker ikke helt god dessverre

Skrevet

JO, jeg skjønner at det er tull, var derfor jeg skrev at det ikke var noe å tulle med! Jesus.

18:01

Skrevet

Du skulle ha funnet det ut tidligere slik som jeg har gjort 2 ganger ved hjelp av morkakeprøve i utlandet...

Skrevet

Reis til spania. Men kom aldri tilbake.

Skrevet

Dette forumtrollet her burde vært tvangssterilisert kun på grunn av grotesk humor! Fy faen, at det går an å i det hele tatt tenke noe sånn! Og det humoristisk!!!!

Skrevet

Jeg spyr av sånne folk som deg HI, enten du er seriøs eller ikke. Man tuller ikke med sånt!

Skrevet

Veldig seriøst innlegg skjønner jeg.

Dra til Russland. Der får du tatt abort inntil fødsel.......

Skrevet

mitt råd: sett barnet i skogen, eller send det til kina. der ønsker de seg gutter

Skrevet

Fy fader så NAIVE dere her inne er! Ikke fordi dere regner med at HI tuller (noe som er meget mulig), men det er faktisk mange som tar abort pga feil kjønn også i lille Norge. Jeg hadde en sur jordmor (i Oslo) som ikke ville si hvilket kjønn vi ventet. Før vi fikk spurt hvorfor smalt det ut av henne at hun var så lei av at islamske kvinner dro hjem og fant frem strikkepinnene etter at de fikk vite jente... For i deres lille rike er det kun gutter som betyr noe. Jeg er blond og helnorsk, og mannen min og jeg ble helpaff...

Skrevet

meld innlegget til moderator. Man tuller ikke med sånne ting. kvalmt.

Skrevet

islamske kvinner er ikke riktig navla

Skrevet

Hmmm.... rare greier... Kravstore er folk i dag i allefall blitt.. Hva skjer med menneskeheten egentlig..:S hva med å ta ting som de kommer og være takknemlig for det en får da?? Nesten så en håper at om HI skulle ende med å ta abort at den jenta de en dag får har en eller annen form for syndrom....

Skrevet

Jeg er blond og helnorsk, og muslim og har fått vite kjønn på alle tre barna mine uten å spørre ene gangen, men med vilje de to andre... Så jeg skjønner ikke hvor dette "lille riket" ligger henne, hvor kun gutter betyr noe, når det er krystallklart at vi a) bør gifte oss, og B) veien til Paradiset ligger ved morens føtter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...