Gå til innhold

Så da kan man alså ta seg et glass vin selv om mam ammer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, viste du ikke det?

Skrevet

Jo, men hver gang jeg nevner at det ikke er verdens undergang å ta seg et glass vin selv om man ammer blir jeg halshugd og vel så det her inne!

Skrevet

Vel, så ikke nevn det her inne da....Dette er det siste stedet du bør sjekke fakta. De fleste som sjekker fakta vet godt at det er enorm forskjell på å ta et glass som gravid og å ta et glass når man ammer.

Har faktisk aldri truffet noen IRL som synes det er forkastelig å ta et glass eller to når man ammer. Men nå kjenner jeg for det meste godt informerte, smarte folk da:-P

Skrevet

Jeg skal seriøst slutte å henge på disse sidene når bollen kommer, og stole på mine egne vurderinger og valg. Satser på at jeg ikke tar livet av ungen fordi jeg kommer til å drikke et glass vin selv om jeg ammer.. Jeg kommer også til å begynne arbeide når ungen er 1 år., og kan nok benytte meg av Ferber- metoden om det skulle bli behov for det....

Men jeg skal ikke spørre noen her inne om noen av delene :-)

Skrevet

Jeg har ALDRI spurt om råd her. Men delt mine erfaringer når folk spør.

Er jo ikke så lenge siden det var ei som ble betegnet som uskikket mor fordi hun hadde tatt et glass vin også hadde ungen våknet og hun måtte amme og var itt usikker på om hun kunne...

De som tar det som blir skrevet her inme for for fisk kan jo ikke være helt riktig navla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...