Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 hva ska jeg gjøre, har sakt at jeg syns det er uansvarlig å at det kan skade hun og babyen... hun hadde klamydia da hun ble gravid, å hun trodde i en periode at hun var smittet av HIV nytter ikke å snakke til henne... noen råd?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 ojj, ser nå at det blei litt skrivefeil i overskrifta... hi
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 for ei tøyte!!! sånner folk fortjener ikke å bli gravid...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 takk for innspill, men det var da strengt tatt ikke ett råd
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Du sier det ikke nytter å snakke til henne, hva skal du med råd da??? Drit i det da vel..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 hun er jo venninna mi... vil jo prøve å hjelpe henne på ett vis... hi
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 hvordan kan hun skade barnet med å ha sex,tenker du da på HIV? du tenker vel ikke at selve sexakten med forskjellige menn vil skade barnet..? men om du tenker på sykdommer skjønner jeg deg.kanakje skal du surfe på nettet ang hvilke kjønnssykdommer man kan få og hva disse kan føre til,da har du liksom noe å slå i bordet med og ikke bare dine egne ord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå