LUCKY_ 9 DAGER PÅ OVERTID Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hei! Har fått et litt ekkelt problem: Plages med at jeg liksom ikke får tømt blæra når jeg er på do. Når jeg er på do renner det ganske tregt, selv om jeg egentlig føler meg ganske tissa-trengt. Dessuten føles det som jeg ikke får tømt blæra, så jeg må liksom sitte litt ekstra og bøye meg litt frem og tilbake, også kommer det noen dråper til. Er i uke 28 nå, og har lagt på meg ganske mye(16kg). Kan det ha noe å si??? Synes dessuten at urinen har en veldig skarp lukt. Noen andre som sliter med det samme?
mamma til en snart to Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 hei jeg har samme problemet som deg, føler jeg ikke gjør noe annet en å springe på do. å det er ikke alltid det kommer noe heller. men føler meg veldig tissetrengt. når jeg skal f.eks. legge meg, så går jeg på do før jeg pusser tennene å tar av sminken, å etter jeg har gjort det. hvis ikke går det 5 min etter jeg har lagt meg, at jeg må på do igjenn, må liksom planlegge litt . å jeg går ingen sted uten at jeg vet det er do i nærheten. når jeg skulle til ul, så måtte vi vente 40 min før vi fikk komme inn, gikk på do 4 ganger på di 40 minuttene. jeg får det spesielt hvis jeg er nervøs. da springer jeg på do konstant. Legen mente at det var pga at baby presser på blæra, å at jeg bare måtte bli vandt til det. er sjekka mot UVI mange ganger, så er nok ikke det som gjør det. er blitt vant til det nå, men synes det er ganske plagsomt. Er foresten 20+6, å jeg har lagt på meg 2 kg, så vil ikke tro det har noe med det å gjør. Er foresten kjent som hun som tisser hele tiden av venner og familie, så prøver å bare le det bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå