Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Har en del fravær, så læreren tok meg til sides for å snakke med meg ang fraværet - hun var litt "streng" og sa hun var litt skuffet, og egentlig litt sint for jeg ikke har gidd henne noe forklaring på fraværet mitt. Når jeg skulle forklare henne hvorfor det hadde blitt slik, så klarte jeg ikke å holde meg så jeg begynte å grine. Huff, føler meg som en idiot. Jeg hadde ikke noe sjanse til å holde det tilbake heller, da jeg forklate henne hvordan det var (mye styr mellom meg og barnefar, hans samboer som tærer, pluss en del ting til) Føler meg skikkelig svak, dum og teit.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Hvis det trøster har hun garantert opplevd det samme før:) Jeg er lærer, og har hatt mange i elever i ungdomsskolen som kommer til meg og griner. Enten det er problemer i hjemmet eller problemer med en kjæreste. Jeg har brutt ut i gråt selv, til både kollegaer og sjef, og jeg har sett andre kollegaer grine. Det er veldig mennesklig, med andre ord. Hun var sikkert glad hun kunne være til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Synes det var en dårlig måte av læreren din å ta opp dette. Å fokusere på negative ting som skuffelse og sinne. Husker selv på ungdomsskolen at læreren min sa at jeg snart kom til å få dårligere ordenskarakterer pga fraværet mitt. Han brydde seg ikke akkurat om hvordan jeg hadde det (og på det tidspunktet var jeg svært deprimert og hadde forsøkt selvmord). Men du er hverken svak, dum eller teit! Du er et menneske som har det vondt og stressende akkurat nå, og du ble møtt med alt annet enn forståelse. Håper læreren din skjønte det da du begynte å gråte. Jeg har selv hatt gode resultatet ved å sende mail til lærere/professorer hvis det er noe og fått tilrettelagt undervisning. Håper du får en bedre hverdag snart! Er selv alenemor, så vet hvor mye stress det kan være.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Regner med det er litt forskjell på barn/ungdommer som gråter til en lærer, og mennesker på høgskole/univeritet. Jeg fikk en voksen jente som gråt på mitt kontor, og jeg hadde aldri opplevd det før. Kan tro det føltes nedverdigene, men livet er ikke alltid lett, så hadde full forståelse for det.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Jeg er en sånn som alltid begynner å gråe hvis jeg er sint eller lei meg. Utrolig pinlig! Har begynt å gråte foran andre voksne mennesker MANGE ganger før! Senest var på tilvenning til minste i bhg, haha.. Huff, det er utrolig pinlig der og da altså. Man føler seg virkelig liten, svak og dum.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Jaja. Sånt skjer:) Jeg begynte å gråte foran min lærer i går også Hihi
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Tusen takk for gode ord fra der alle, det setter jeg pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå