Gå til innhold

Innesko i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags innesko er fine å ha i barnehagen nå framover? Han har hatt sandaler til nå, og vurderer å kjøpe det igjen. Han er snart 3, men stor, så bruker størrelse 28.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har crocs...

Jeg syntes det er skikkelig harry, men han er fornøyd! Skjønner de er lette å ta av og på + at de ikke er så varme!

Skrevet

Vi har hatt både crocs og vanlige sandaler. Men han vil ofte ikke ha de på, så i vinter og vår har det vært ulvangsokker.

Skrevet

Begge mine har crocs, fungerer veldig greit.

Skrevet

Sønnen vår bruker skinntøfler fra NameIt.

Skrevet

Vi bruker skinntøflene de selger på Obs!. Akkurat like de de selger på name it, veldig greie, og barnehagepersonalet skryter masse av de, for de sitter så godt på foten:) Koster 100-150 kr så er ikke så dyrt at det gjør noe:) Har ett par til barnehagen, og et par til hjemme:)

Skrevet

sandaler er fint,ta på de om morran,og gi beskjed til personale om at han skal ha de på inne...så tar han de av,mener jeg personale må ta de på igjen.samtidig kan du jo snakke med gutten,og forklare at innesko er lurt å ha på..skulle brannalarmen gå,er det ikke like stas å fly rett ut i sokkelesten når det er vått og kaldt ute..el litt grus,sand i veien.går alarmen så tar man ikke på barna sko..da er innesko veldig lurt..men pga varme i gulvene kan det vere lurt å ha lette sko.

Skrevet

Crocs eller skinntøfler bruker mine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...