PAVEEL Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Sorte høyhælte sko. Bolero i grønn/sølv farge.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 nude.. obs obs obs..vi snakker ikke solbrun fra laMote!!! Finn deg en god strømpeforretning og få hjelp til å finne en som passer resten av kroppen din.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 hadde det vært vinteren ville jeg sagt sorte 60 deniner..altså sånne du ikke kan se igjennom.
PAVEEL Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Ja, men tinkern, jeg har jo ikke noe annet enn lamote strømpiser her på øen jeg bor på:-( Mulig jeg skal på en bytur eller at jeg kan få noen andre til å kjøpe det, men er jo ikke noen undertøysbutikk i den byen så vidt jeg vet. Hvilke kjeder kan ha gode strømpebukser da? Kappahl? Lindex? etc?
Gjest Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Hudfarget. Du får greie strømbebukser på både Lindex, KappAhl og HM. Enig i at LaMote ser litt trasige ut.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Lindex er faktisk ikke så ille på strømper.. hm synes jeg bare har shiney strømpiser..noe jeg synes er gruuusomt. hehe. Har du fine legger så kan du jo brave it, og gå uten strømpebukse. Er jo snart sommer. hihi.
PAVEEL Skrevet 30. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2010 Oki, får finne en som passer min lyse hud da. Takker for tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå