Gå til innhold

Hvordan overbevise kjæresten min at en tur til Paris fra fredag-søndag faktisk ikke frister så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært på 2 gutteturer det siste året, da 4 og 5 dager. Jeg har sagt at jeg har veldig lyst til å reise med ham et sted og da til Paris. Men han har fulltidsjobb og han har ikke lyst til å ta seg fri for å reise med meg. Dette har han derimot gjort for å reise med andre. Dette har påvirka meg en del negativt, for jeg føler meg mindre verdt enn vennene hans. Men det skal sies at han bruker veldig mye tid med meg og barna. Men jeg er litt lei å bare henge i byen vi bor i eller der hans familie er fra, vil gjerne reise utenlands. Jeg har jo ikke fått reist utenlands siden før jeg ble mamma.

Jeg er alenemor, men barnfar og moren min kan stille opp når som helst hvis jeg skal noe uten barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke helt.. Du vil reise til paris, men er ikke fornøyd med bare fredag til søndag?

Skrevet

Ja, det blir jo å reising fredag og søndag, dvs at det bare er lørdag til rådighet, og å bruke et par tusen på én dag frister ikke så mye. Og da får jeg jo uansett ikke tid til å gjøre alt jeg har lyst til, Paris er jo stort. Blir mye stress for én dag.

Skrevet

sånn ja.. jeg skjønner.

Kjedelig, men kanskje bedre enn ingenting eller?

Skrevet

Mandag 24. mai er helligdag.

Da kan dere få til litt lengre tid sammen.

Hva med å reise dit i ferien?

Alternativet er hvis du vil shoppe er å reise en eller to dager i forveien, sånn at du er ferdigshoppet og kan bare nyte tiden sammen med han.

Skrevet

Da får han spandere :-D Så skal du se det blir verdt det. Helgetur til Paris er moro det også bare man ikke legger lista for høyt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...