Gå til innhold

Hvordan er kvaliteten på ullundertøy fra rimeligere butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ullundertøy fra rimeligere butikker like greit i kvalitet som f.eks nøstebarn osv? Betaler man mye for merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med ulla jeg f.eks har kjøpt på cubus, så jeg tror det er mest merket man betaler for, ja

Skrevet

Jeg har kjøpt mye ull fra sparkjøp og det har holdt fint i 2 sesonger og er fremdeles fint nok til at yngstemann kan bruke det. Nøstebarn har jeg aldri prøvd. Janus har jeg også brukt mye da obs! ofte har det på tilbud. Er fornøyd med det også.

Eneste billige ulla jeg har prøvd som jeg var skikkelig misfornøyd med er Name it. Strømpebuksa i ull var gjennomsiktig etter første vask ( vasket selvsagt på ullprogram med milo).

Skrevet

Jobbet på SparKjøp en god stund selv, og fy søren så masse Tom&Trine-ullundertøy vi solgte. Lite reklamasjon på det også. Er nok veldig mange som bruker det.

Janus også!

Skrevet

Jeg er fornøyd med Stormberg og Janus. Tom og Trine anbefaler jeg ikke, det holdt ikke en sesong en gang. Gad ikke å klage på det for jeg vil ikke ha nytt... Stakk fingrene igjennom etter bare få måneders bruk.

Dyrere ull, som f.eks Devold, er helt klart bedre. Men billig kan være bra det også!

HM og Cubus har for lav ullprosent, de liker jeg ikke.

Skrevet

Elsker Cubus ulla!!!

(det eneste jeg liker i den butikken også da...)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Tom & trine fra Spar-Kjøp. Vi har en gulpebaby, og har vasket bodyene masse, og de er like fine - kanskje bortsett fra de lysrosa. De hvite og de cerise er like fine :)

Cubus sine er jeg også fornøyd med.

Skrevet

Jeg har vært mer fornøyd med janus og joha enn ull fra Cubus, rett og slett fordi de er tynnere og det har blitt hull i mye av det etter endel vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...