lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hva synes dere om det? Jeg selv liker best bunad, men finner ikke lik bunad til mine to små.. Vet noen hvor jeg kan finne? Eldste jenta mi er 2 år, og yngste er 17 dager. http://www.edla.no/index.php?productID=463 Hva synes dere om denne? Tror dere str. 3 mnd blir for stort til minstemann til 17. mai? Nå bruker hun str. 50.. Er 3300 gr, og 51 cm.
Mom2Two Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg har sett penere matroskjoler, men det er min mening. De har noen fine på Barnas Hus/Fru Lyng. Synes generelt det er penere når bunnfargen er blå. Faktisk synes jeg det er penere med matroskjole enn bunad:-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Matroskjole er kjempefint! Jeg kjøpte en fin på Lindex forrige uke:) 70% på den var det også))
Gjest Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg er ikke noe fan av matroskjoler, men det er jo smak og behag:) Legger ved en link til nameit sin side, de selger bunader fra str 50 til 98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå