Gå til innhold

Å lete etter moderatorer blant brukerne her inne er å skyte seg selv i foten, tror jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer i hvert fall til å slette profilen min her inne.

Stoler ikke på Dib i det hele tatt, det har vært så mye kluss før med at man kan logge seg på med andres nick osv.

Tror de virkelig at folk vil bruke forumet til å spørre om viktige ting osv. når brukere er moderatorer, som igjen forteller det videre til fem brukere de kjenner som igjen forteller det videre til fem brukere de kjenner osv.

Go figure, men jeg sletter meg i hvert fall sporentreks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært inne på samme tanken selv ja..

Skrevet

Fatter ikke at et så stort selskap som hjemmet mortensen ikke har råd til å lønne en moderator når de drar inn xx antall millioner på siden i året.

Det er jo bare for å få tak i de som sitter mye på dib fra før så de slipper unna den posten i budsjettet.

Fatter ikke at noen gidder å jobbe gratis for andre. Eller skal de få lønn for det?

Skrevet

Kommer sikkert til å få noen goder eller noe.

Jeg tror faktisk mange kommer til å slette seg i hvert fall.

Synes man må kunne kreve nøytrale, lønnede moderatorer utenfra så mye reklameinntekter de har fra denne siden.

Skrevet

Nå finnes det vel faktisk brukere her inne som respekterer taushetsplikt, og som ikke er sladrehanker?

Og jeg kjenner faktisk ingen andre som er her inne. For det er ikke noe jeg og mine venner prater om!

Skrevet

men hvordan skal de få tak i moderatorer da? Det er vel bedre at noen som er her ofte og kjenner til sidene er moderator enn en 18 år gammel gutt som aldri har kjent melkespreng osv?

Skrevet

Syns det er hårreisende. Da burde ihvertfall brukerne her inne først få andledning til å slette innlegg de har skrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...