Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå med riktig nick igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist for dere som fikk "dumt" utslag på testen.

Jeg har bestemt meg for å nyte sommeren og gjøre alt som ikke er lov når man har noe å tenke på inne i magen.

Skal ringe inn mens igjen i begynnelsen av juni. Så da får vi støtte hverandre gjennom sommeren og ha positive tanker til høste.

Skrevet

Nå har jammen meg denne tråden blitt laaaang..:)

Gratulerer til de med positive tester, og de med ikke så positive tester så føler jeg med dere. Har ikke kommet så langt som dere enda, men skal snart (håper jeg) sette inn fryseegget! Må liksom følge litt med dere som jeg fulgte mens vi sprayet/sprøytet/tok ut egg samtidig. :)

Tirsdag blir det UL for å sjekke livmorslimhinna etter 10 dager med progynova. Så da håper jeg snart på innsett!! L8 du får prøve å nyte sommeren, og bra at du får kommet igang så fort da :)

Skrevet

Gratulere så MASSE Loop-----dette fortjente du virkeli :=)))))

Så synn me dere 2 som testet negativt(((.

Håper det går bra med dere

Tøff denne prossessen her./

Nyt sommeren,,å lad opp krefter til nye forsøk.

Neste gang SKAL dere lykkes...

Skrevet

Snille dere som kommer med så masse trøste-ord:-)

Ja det går bra, Pia76. Litt sårt ennå, men får jo bare reagere ferdig og så se framover! Dette var første forsøk - 2 igjen å forhåpentligvis lykkes på:-) Håper det går bra med deg, Marte vil ha mage!

Spent på dere som skal teste i morgen - hadde vært koselig med flere glade innelgg her!

Skrevet

Lurer fælt på om jeg skal tørre å teste nu om 1 times tid... I følge klinikke skulle jeg tatt en test i morrrest på morgen urinen, men det turte jeg ikke siden jeg skulle på jobb etterpå. Nå har jeg snart holdt meg i 3 eller 4 timer(er ikke sikker på hvor lenge) og det er vel et poeng at urinen bør være noen timer gamle. Er uansett reddd og ikke teste på morgen urin og redd for falsk positiv pga hcg støtten så nesten jeg vurderer og bare vente til i morgen etter jobben.

Ikke lett å bestemme seg, får se hvor tøff jeg er eller om jeg feiger helt ut i dag;)

Ellers har jeg alle de samme symptomene, men har ingen mensmurringer ol. Heldigvis ikke spotting enda, men har den ikke helt brae sviinga..

Tenke,tenke,tenke...

Håper det går bra med dere andre!

Så flott at L8 og tittin er å hilser på, er ikke så lenge til fryseforøket nå tittin;)

Skrevet

Hahaha trur jeg ler meg skakk her:) Etter å ha mota meg opp i timesvis her var jeg tøff nokk til å ta det skumle do besøket, skikkelig tøff altså... Så satt jeg der å tisset på pinnen en digital en sådan, men skjønner jo raskt at noe er galt når jeg legger den i fra meg, for det kommer ikke opp noe timeglass???? Halloooooo jeg har faktisk vært så klønete at jeg har tisset på en gammel test:/ Er det mulig liksom, hvorfor i all verden har jeg tatt vare på en gammel test???

Måtte i allefall le litt høyt, er ikke meningen jeg skal vite det enda, for nå må jeg uansett vente noen timer til så urin får bli noen timer gammel;)

Jaja shit happens:)

Andre som skal teste i morgen, MK73 kanskje?

Skrevet

hallo damer!

Har endelig fått skumma igjennom denne lange tråden :)

Jeg er akkurat hjemme fra en superhærlig ferie med min kjære

MEN, jeg rakk bare så vidt å komme innom døra på flyplassen da vi dro, før jeg fikk menssmerter, og tanta kom.... og den kom!!! jaiks...... Det var allerede på rugedag 9!! Synes det var litt tidlig..... men sånn ble det da med meg.... dessverre.

Jeg hopper av denne tråden nå (kommer til å lese) og ønsker spesielt Loop lykke til videre med graviditeten, ønsker lykke til til dere som ikke har testet, og lykke til videre til oss som dessverre ikke lyktes denne gangen.

Jeg håper på et fryseforsøk før sommeren. Kanskje du også Tingeling blir med på den??

Ha en fortsatt fin kveld, ladies!!! :)

Skrevet

Så trist at det ble negativt forsøk på deg også jente_80:(

Håper ikke hele ferien ble totalt ødelagt selv om det så klart setter en stor demper på den:( Du har heldigvis mange fryseegg og ta av så kanskje gullegget er der;) Ønsker deg lykke,lykke til! videre!!

Skrevet

takk for lykkeønskninger...!! :) Ferien ble topp uansett, og jeg kosa meg med et velfortjent glass øl/vin til middagen osv.

I og med at dette er aller første forsøk, og jeg er realist av type, så går det helt fint, altså Jeg forventer ikke mirakler med en gang :) men den SKAL sitte en gang, da :)

Skrevet

Alid@; bedre lykke ved neste test:-) Måtte flire litt!

Det var synd at det ikke gikk bra, jente_80! Kanskje vi treffes i en annen tråd utpå sommeren? Jeg venter på tanta så jeg kan avtale nytt forsøk. Ingen på frys her, så det blir full pakke igjen!

Skrevet

Grrrr usj, er så utrolig skuffa og lei meg nå, testa negativt på mine to eskimoer. Så nå tar jeg meg fri herfra ihvertfall fram til august kunne ikke start opp før da i følge sykehuset......:-( Lykke til alle dere supre damer, tvi tvi til dere som fortsatt ruger, og pass godt på spirene dere som har fått positiv test, og vi som ikke har klart det denne runden kommer sterkere tilbake......

Skrevet

Huff og huff her var det mye negative tester i denne tråden, var jo ikke sånn det skulle bli:( Kjempe trist at det ble negativt på deg også

eka72:(

Har desverre ikke noen gode nyheter å komme med her heller ser det ut som:( For jeg testet med digital test i går kveld som viste negativt desverre:( I morrest skulle jeg dobbelsjekke og tok en annen test og den ble vist negative den også, men la man goviljen til og selgsagt litt håp så kunne maan kanskje skimte litt anntydning til et kryss....

Æsj altså, trur ikke det er noe i det egentlig for det var så lite og svakt altså!!!! Men i og med at jeg ikke har antydning til mens eller spotting enda så ville klinikken at jeg skulle avente noen dager og er ikke mens kommet da så må jeg ta ny test. Trur egentlig det bare er pga medisinene jeg ikke har fått mens enda selv om jeg rundt denne tiden alltid har begynt spottingen for lenge siden og som regel mens innen den 14 dagen i allefall. Er sikkert bare hcg støtten som holder mens unna litt lengere enn vanlig desverre:(

Jaja så gikk det ikke på 6 forsøk heller mest sannsynlig, så da er det bare å satse videre. Kanskje fryseforsøk i juni eller nytt forsøk i august:)

Er ved godt mot tross enda ett nederlag;)

Ønsker alle som skal teste framover masse lykke til, nå er negativ kvota brukt opp så nå bør det lyse masse blått her snart!!!!!

Lykke til dere andre også som må ha nye forsøk, en dag blir det våres tur!!

Skrevet

hei jeg slenger meg her jeg og,..

leste så triste nyheter på linken her..jeg tror at det er negativ test linken her:(

jeg testet i morres..min rugedag 10 idag..

jeg fikk stooort tydelig negativ resultat..jeg hadde dessuten ikke håp fra rd 1..jeg har sluttet derfor med progestan i dag ikke noe vits synes jeg..

humøret er helt forferdelig,jeg gikk ut på byen og shoppet for å oppholde humøret, men da jeg kom hjem fortsettet jeg med morgen humøret igjen=(

Skrevet

Hadde ikke villet mistet alt håp enda. Rugedag 10 er veldig tidlig. Mange har ikke utslag på testen før på rugedag 14, derfor anbefaler ikke legene at man tester før på dag 14 for å være sikker på resultatet. Tror ikke det er mange gravide som har positiv test på dag 10.

Skrevet

Huffameg, her var det mange negative tester :-( Føler med dere alle sammen. Det er kjipe greier, dette...

Men, du som testet på RD10 (anonymeee?) - det er riktig som spix sier, det er alt for tidlig å stole på testen. Du bør vente minst et par dager til og teste igjen hvis du ikke får mensen før - det er langt fra alle som får riktig resultat på RD10. Fortsett med medisinene inntil du er helt sikker. Så lenge du ikke har fått mensen eller er kommet endel lenger og har negativ test, så er det håp!

Vi har nettopp kommet hjem fra Sverigetur med bilservice, hotellkos og shopping. Vi ble enige igår om å drøye testinga slik at dagen idag ikke ble ødelagt hvis det ble negativt - så jeg har faktisk ikke testet enda.

Har hatt ordentlig mensvondt de siste par dagene (men det har jeg hatt før og vært gravid), men ikke spor av mensen enda, og brystene er definitivt "off limits" for samboeren ;-) Vi får se imorgen. Rapport kommer.

Skrevet

Hei Littlå ; )

Vi var i Haugesunde og fikk satt inn 2 flotte egg den 7. Mai er på rugedag 7. Skal teste 20 mai. Dette er vårt 3 og siste forsøk : S Fikk heldigvis 4 på frys. Når satt dere inn da?? Har veldig lite symptomer tross av att jeg var over stimulert fikk ut 20 egg denne gangen, var mye dårliger dei 2 andre uttaka mine.

Huff kjenner att jeg begynner å bli lei ventingen no froventer att mensen har komt hver gang jeg gå på do, har rett og slett fått do angst ; )

Utrolig kjekt å se så mange som er i samme rute, skal bli kjekt å følge dere videre mot den berømte testen.

Masse lykke til alle sammen , )

Skrevet

Har du fått testet i dag da, MK73?

Er så spent på om vi skal få flere positive tester gjengen.

Hittil er det vel bare Loop som har testet positivt?

Jeg er på rugedag 5 i dag, å syns det er en EVIGHET til jeg skal få teste... På blodprøverekv. sto det at den skulle tas 27.mai. Dette syns jeg var skikkelig lenge å vente. Jeg hadde jo uttak 5. mai. Det er jo 22 dager etter uttak. ...

Når tror dere jeg kan teste med en hjemmetest?

Vil ikke teste for tidlig heller. I dag vil jo egget være 10 dager, så det skulle vel ha festet seg nå (dersom det fester seg i det store og hele).

Kan jeg da teste midt i neste uke, eller er det bare bortkastet?

Jeg blir snart GAL av denne ventingen....

Skrevet

Hei Lever i håpet!

Tok hjemmetest idag, for jeg fikk jo svar på blodprøven litt tidlig, og det kom opp et klart og tydelig kryss med en gang! Trengte ikke å vente i 2 min engang :) Så da gikk det litt mer opp for meg at jeg var gravid :) Har aldri sett en slik test før, så det var litt sprøtt :)

Ville ikke testet før visst jeg var deg, for man vet aldri hvor fort man produserer hcg. Du fpr prøve å holde ut!!! :)

Det er så trist å høre alle som ikke har testet positivt, men det kommer den dagen til dere også, bare vent! Har lang erfaring med hvordan det føles, og man er klar med friskt mot mot et nytt forsøk. Prøv å tenke litt positivt.

Det jeg gjorde annerleder i denne mnd som det gikk var at jeg begynte på Zink før forsøket. I tillegg så sprøytet jeg ikke luften ut fra eggløsnings sprøyten som jeg har gjort alle de andre 6 gangene. Da er man sikker på at man får inn rett dose. Hadde problemer få egg som var moden, og denne gangen var alle eggene modne!

Ha en flott helg dere!

Skrevet

Testen tok jeg tidlig idag, og den var dessverre blendahvit. Så med høy sannsynlighet er forsøket negativt denne gangen også.

Ettersom jeg ikke har sett snurten til mensen og ikke får snakket med klinikken tar jeg medisiner et par dager til og så en ny test før jeg gir helt opp. Men vi må nok forberede oss på nytt forsøk.

Kjipt er det - og denne gangen har det vært et virkelig godt forsøk, men de to som ble satt inn var vel ikke babyegg da, ikke denne gangen heller ... Begynner å ta på, dette, og "slutten" nærmer seg jo mer for hvert negativt resultat. Blir noen vanskelige måneder fremover, tror jeg.

Nå håper jeg det blir bare positive resultater for dere som fortsatt venter!

Lever i håpet:

Synes du skal vente til 14 dager etter uttaket før du tester - da er resultatet ganske så sikkert.

Skrevet

MK73 det er bare så ufattelig trist med alle disse negative resultatene:(

Denne tråden har desverre ikke hatt mange positive nyheter:(

Skjønner godt hvordan du har det for her også begynner detå nærme seg en slutt og det er vanskelig og ta innover seg:(

Blir noen tøffe månder framover her også:(

Ønsker deg alt godt og håper inderlig at dere lykkes innen de forsøkene dere har hos Hausken!! Masse lykke til videre!

Stor trøste klem!

Håper det kommer positive tester fra dere andre som er rugere framover;)

Skrevet

MK73. Det var trist lesning. Håper virkelig fargen på testen er annerledes om et par dager. Dersom den ikke endrer seg håper jeg dere klarer å komme over alt det triste, og kan starte med frisk pust igjen om en stund. Og selvfølgelig at det skal klaffe da:-)

Krysser fingrene for at det blir litt flere positive tester her framover.

Blir å snikteste selv i slutten av neste uke...

Skrevet

Her testet man også negativt,,,alle gode ting var altså ikke 6///

(6.innsetting)

Synn att det ble negativt til så mange av oss

Skrevet

Trist at det ikke gikk på ditt 6 forsøk heller Pia76:(

Dette var ingen stor lykke tråd til nå desverre, kun en positiv:( Men den jubler vi selgsagt for:)

Forstår godt hvordan du har det,for det tar på etter mange runder med innsett uten og se en positiv test:(

Men jeg har inntrykk av at du er en skikkelig fighter jente så du gir deg ikke enda og da blir det barn til slutt!!!!! Ønsker deg lykke til videre!!

Stor trøste klem!

Selv er jeg veeeeeldig i tvil hva som skjeeeeer her......

Har jo som sagt testet negativt osv, men i dag på rugedag 16 med en quick respons test så kommer det fram en svak,svak strek, men streken er der, det ser man tydelig!!! Ingen mens eller spotting i sikte.

Aner ikke hva jeg skal tru om dette. Det burde jo gi sterkere tester nå, har jeg sen hcg utvikling eller???

Uansett må jeg innrømme at det ga meg plutselig et bitterlite håp og det var godt å se en strek i det hele tatt(har ikke sett det på ca 7 år)

Så det får nu bli som det blir, må jo bare vente og ta nye tester dersom tanta ikke dukker opp og evt en hcg test på tirsdagen:)

Andre som skal teste snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...