Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller for deg mipmip:( Jeg hadde trua på at det skulle gå bra for deg:(

Dette er bare trist:( Du får bruke sommeren på å komme deg så er du vel klar igjen om ikke så alt for lenge;) Ønsker deg lykke til videre!

Krysser fingrene for deg rabarbraXXXX

Er en liten plass vi bor på og dem er ikke så enkle her, prøven må taes innen kl 1200 i allefall for dem skal sende den av gårde så jeg får uansett ikke svar på 1-2 dager! Snakka med klinikken og dem sa at jeg skulle ta den prøven i morgen så da SKAL jeg det;)

Tvi,tvi til dem som venter resultater i dag og framover!!

Fortsetter under...

Dette var definitivt ingen lykke tråd, synes det har vært så mye negative ting fra start av desverre:( Eneste Looop som har lyktes og det er vi kjempe glade for:) Kjempe trist at det ble negativt på deg også rabarbra:( Vi er mange i samme båt her kan man trygt si:(

Statistisk sett bør det jo love bra for deg sitron72, så nå får vi håpe det blir sprittusj merke i taket hos deg!!!!!

Vet ikke helt om jeg tørr juble. men det ser ut som jeg er gravid...

Kjøpte en dobbelpakke tester i dag, og brennte av en rett etter jobb. Med andre ord ikke morgenurin. Etter to minutter kom det opp en tydelig strek. Ikke veldig sterk, men heller ikke til å ta feil av.

Jeg er bare på rugedag 8, men egget var jo 5 dager når det ble satt inn.

Regner med HCG etter eggløsninngssprøyte skal være ute av kroppen nå.

Jeg fatter det egentlig ikke. Er jeg virkelig gravid?

Et strek er et strek, er det ikke?

Må bruke test nr to i morgentidlig bare for å kontrollsjekke.

Tårene bare triller....

oi nå var det lenge siden jeg var her på tråden, har värt dårlig med å skrive denne gangen....men det var jo ganske trist lesning da, ikke mange som hade hellet med seg ser det ut som?

er det mange som fortsatt ikke har testet/fått mens?

jeg lever fortsatt i håpet, faktisk. skulle hatt mens i går, om jeg ikke var gravid, men jeg tör ikke teste för på fredag....:S

jeg har prövd å ikke tenke så mye på det denne gangen, men jeg ble jo litt overstimulert, så har värt veldig oppblåst og lagt på meg 5 kilo, så det har kjentes på kroppen da. jeg har jo satt inn to egg også denne gangen , for förste gang, så det er jo litt spenende egentlig.

jeg vil igjen si at jeg tenker på dere som ikke lyktes denne gangen, dere fortjener alt godt....trösteklem...jeg vet hvordan dere har det....

men grattis til dere som har lykkes!

Annonse

er på rugedag 11 idag, å snik testa med en billig-test stav idag... Kom opp en ultra svak skygge strek...

Noen som har erfaringer med disse testene, er dem til å stole på?

Har kjøppt meg CB til i morgen tidlig da, så da får jeg hvertfall et klart svar ;) Har test dag torsdag..

har fått inntrykk av at det ikke spiller noen rolle hvilken test man bruker, så jeg tror du er gravid:-)

har selv testdag i morgen..er på rugedag 13, og ingen blødning så langt.Jeg fikk satt inn to ferskegg...på første ferskforsøk fikk jeg blødning på dag 11. Håper at det sitter denne gangen, meen er supernervøs for å teste i morgen.

Gratulerer til lever i håpet og litlå!!! En strek er en strek, og du har testet tidlig lever i håpet så da er det ikke rart om testen er svak. Billig tester går fint ann og teste med så jeg tror at du er gravis;)

Hurra endelig litt positivt i denne tråden;)

Lykke til i morgen glinten og andre som skal teste i morgen!!

Da er det nokk definirivt over for meg denne gangen:( Trist men greit å få et skikkelig svar. Jeg fikk sterke smerter i går sånn at jeg måtte ta smertestillende og blødning som tilsier mens:( Så da gidder jeg ikke styre med blodprøver framover. Får bare prøve å se framover så godt en kan og til nye forsøk over sommeren;)

Lykke,lykke til alle som enda er rugere i denne tråden!!

Det var innmari trist å høre alid@, hadde håpet det skulle gå veien nå. Du har kanskje hatt en kjemisk siden du testa positivt...?

Gratulerer til dere to som testa positivt, bra dere bringer statistikken litt opp igjen i denne tråden!

Huff, det var trist med alle dere som har testa negativt - men hold motet oppe, det blir deres tur! Nyt sommeren, så kommer dere friske og opplagte tilbake til høsten og lager noen flotte høstspirer :-)

Gratulerer dere som har testet positivt, vi ses på gravide slitere- forumet :-)

En god klem til dere alle :-)

Annonse

Ja da ser det bra ut så langt for meg iallefall, har fått positiv test og positiv blodpröve, så er ingen tvil, jeg er gravid:) jeg er glad, men tör ikke slippe gleden helt löst, har hatt SA för, så gledesutbruddet får vente i et par mnd til...

jeg har blitt ganske dårlig de siste dagene også, pga overstimulering, og har värt på sykehuset de siste to dagene, har fått veske erstatning intravenöst, og har fått blodfortynnende, har fått en del veskeansamlinger rundt lungene, så det er ikke så behagelig, tungt å puste, og er veldig oppblåst og sånn. jeg må tilbake i morgen også, de vil ha kontroll på meg at jeg ikke blir värre.

jaja, da får jeg bare håpe at alt går bra denne gangen, 5.innsetningen nå, så begynner å bli smålei...

klem til dere alle, vi skal alle lykkes til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...