Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men kjærevne da.....kanskje du er gravid Alid@. ? Du ER jo det...En strek ER å blir en STREK :=))))

Hoiii,,no ble jeg glad på dine vegne

Denne tråden begynte å bli RIMELI dyster lesing.

Du må gi oss rapport etterhvert som du tester:D

Takk for så gode ord til meg. Jeg gir meg ikke enda nei. Har jo ett ferskforsøk igjen. Må bare lade opp litt energi først,,så blir det pån igjen her å.

Klæm

SPENT på dere andre jeg også..:D

Fortsetter under...

Ja en strek er en strek:) Men den burde være mere tydelig på dag 16 og da tenker jo jeg det verste at det ikke er liv laga for da må jo hcgn være veldig lav.

Har jo også hørt om dem som har testet seint og det har gått bra så får velge og håpe og tru at det gjelder meg også;)

Er vel en grunn for at Unn velger å la sine pasienter teste mye seinere enn vanlig. Der tar man blodprøve på den 21 dagen eller noe sånt, husker ikke helt hvordan det var hos dem. Men dem var alltid sånn når jeg ringte og jeg sa at nu vet jeg at mensen kommer for jeg har veldig mye smerter(endo smerter) men da sa dem alltid at nei, det kunne jeg ikke vite og vi måtte vente til mensen kom og noen fikk utslag på tester seinere enn andre. Får velge og tru på dem nå.Hihi.

Tester på nytt i morgen tidlig og får jeg ikke mens før tirsdagen så skal jeg be om å få ta en hcg prøve da:)

Pia76 dette tapper en virkelig for krefter, så du får bruke sommeren på å gjøre koselige ting sånn at du har masse energi når dere skal i gang igjen;)

Ja dette var virkelig trasig lesning! Håper det går bra med alle sammen, og at lykken snur seg snart!

Jeg skal teste i overmorgen. Har ennå ikke sett antydning til mensen...og sinnsykt vondt i korsryggen. Aner ikke om noen av disse tingene egentlig betyr noe som helst da.. :-P Men lever jo i håpet ;-)

I dag har vi kosa oss med planting av hekk og blomster :-) Deilig å tenke på noe annet. God 17. mai alle sammen!! :-)

Nei og nei ikke enda en negative test, dette var trasig spennende sommer i vente:( rugedag 10 er tidlig å få mens, men det gjorde jeg også å¨mine første forsøk som jeg hadde i Tromsø. Ikke at den kom tidlig pga jeg var der altså, men jeg bare husker at jeg fikk den tidlig på mine forsøk jeg hadde der;) Ønsker deg alt godt og lykke til videre, det blir som regel barn bare man ikke gir seg!!

Ikke lenge til test mipmip, flink du er som ikke tester tidlig!! Lykke til og håper du kommer tilbake med positive nyheter!!

ja, jeg og synes det var litt tidlig, men når en regner ut fra eggløsningsprøten så passer det jo.. Det var veldig leit, kjenner det er godt det er sommer slik at vi får andre ting å tenke på samtidig som jeg synes det er litt lenge å vente til neste forsøk..

Annonse

Hvordan går det jenter, noen som skal teste snart??

Heier på dere!!!!!

Her sitter jeg med en litt dårlig følelse, begynte spottingen i går det vil si det kommer sånn beige/lysebrunt ut i truse innlegget og det har jeg bare dårlige erfaringer med desverre:(

Er kanskje derfor jeg tester svakt positivt, for det ikke er meningen at det skal bli noe av dette:( Men har ingen andre tegn på mens som jeg pleier å ha og det vil si mensmurringer.

Når det er sagt så har jeg tatt en ny test i dag, etter en 6 timers gammel urin og streken kom fram i dag også,svak enda men helt klart sterkere enn fra i går:)

Vet ikke hva dette betyr, men følelsen er som sagt ikke helt bra.

Har selgsagt et håp helt til mens dukker opp så det blir evt ny test i morgen og evt en hcg prøve da;)

Ha en fin 17 mai feiring alle sammen!!!!

Gratulerer med dagen, alle sammen! Jammen synd at ikke flere av oss fikk mer å feire enn nasjonaldagen i år, gitt...

Her er mensen nå i ferd med å melde sin ankomst, så jeg konkluderer med negativt forsøk og planlegger vin til 17.mai-middagen.

Får ta en prat med klinikken imorgen om veien videre.

Aild@, jeg krysser alt jeg har for deg!!!

Nå er det nokk enda mindre håp her i gården, trur seriøst mens er på vei nå:( Spotter masse brunlige greier som begynner å nærme seg en rødlig farge og har begynt å få ganske kraftige mens smerter så da regner jeg med tanta er her innen morgen dagen:(

Får ta med meg videre at jeg i allefall fikk se noen streker på testene denne gangen, da har det kanskje vært noe på gang så får se positivt på det selv om jeg for alt i verden skulle ønske utfallet ble anderledes;)

Hei hei!

Håper alle har hatt en fin 17 mai.

Her har det ikke vært den helt store feiringen. Er helt tom for energi, så dagen har bae vært en slaraffendag på sofaen. Oppladning til jobb i morgen.

Rugedag 6 er nå snart over. Har ikke så mange symptomer. Men har litt vondt når jeg trykker på magen i livmor-området. Vet ikke om dette er noe tegn en gang. Kan jo bare være eggstokkene som ennå er litt ømme. Dagene går så tregt... Å det gjør ikke saken bedre når jeg ser at en etter en tester negativt. Mister litt motet selv...

Alid, jeg håper virkelig at det ikke er mens som er på vei. Og at spottingen gir seg. Når du endelig har fått en strek på testen er det så leit om det ikke går.

Annonse

Takk for støtte jenter, men jeg er ganske kjent med mine menssmerter desverre:(

Skal ta en digital test i morge tidlig uansett og er den positiv så må jeg jo vurdere en blodprøve uansett;)

Lever i håpet alt er mulig når det gjelder symptomer, det du kjenner kan godt være positivt;)

Lykke til i morge med test mipmip, er jo bra at du ikke mens har begynt å vise sine tegn!!! Krysser fingrene for degXXXXXXXXX

Er noen som får mere menssmerter etter ivf forsøk så det er ikke unormalt spennennde sommer i vente!

Jeg har brukt å slutte med medisiner når jeg har fått mens og fått negative test,men det er sikkert lurt at du avklarer det med klinikken. Da jeg gikk i Tromsø så ville dem ikke at jeg skulle slutte med medisiner så tidlig selv om alt tydet på mens, dem ville at man skulle ta en test uansett for å være sikker!

I går etter mye mensmurringer fikk jeg en liten frisk blødning. Så stoppet mensmurring og blødning opp... I dag har jeg ikke kjent til noe, spotter brunt. Vet at mensmurringene kan komme på minutter her så føler meg ikke trygg her. Tok en clearblue digita i dag og der stod det gravid, er vel for at jeg har en viss mengde hcg i kroppen enda.

Når jeg har satt progestan så har jeg kjent litt på livmortappen og den er fremdeles lukket igjen. Dersom det er mens jeg har skal ikke den åpne seg????

Får sikkert ikke tatt blodprøve i dag heller fordi jeg ikke hørte tlf når legen ringte tilbake og nå skal hun på visitter så da er det ikke sikkert hun får tid og ringe meg... IRRITERENDE, trenger jo a hun skriver ut en blodprøve rekvisisjon. Er bare min egen feil, men skjønner ikke hvordan jeg ikke kunne høre tlf som har vært et par meter unnna meg.

Er spendt på om det kommer positive nyheter her i dag, mipmip har du testet??

Tvi tvi alid@ og mipmip! :)

Lykke til til dere andre også som er i testemodus snart (skal selv ta blodprøve på torsdag, begynner kjenne litt nerver, men er glad jeg snart er ferdig for er utrolig lei).

Og grattis til dere som har klart det.

Og dere som ikke lykkes denne gangen: ikke vær for triste, vi satser på at det går bra neste gang istedet! :)

Krysser fingrene for deg!!!!!!

Jeg sitter også å venter på svar på blodprøve.. begynner nesten å skjelve nå.....Får svar mellom kl 13-14. Jeg har nå litt brun utflod (bittelitt) og er bekymret. Er det mens som er på vei?! Sukk.

Gruer meg til telefonen. Den ligger på lading slik at det ikke skal bli noe tull... Krysser fingrene for meg selv også!!!!!!

Alid@ kan ikke se at det skal være noen problem at noen andre skrive ut et revisisjon til deg, da vil jeg påstå at de er litt vanskelig. Det er jo bare å sette et kryss og på med en merkelapp;)

Jeg fikk med med rekvisisjon nå jeg satt tilbake egget mitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...