Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da har jeg fått svar på blodprøven, den var negativ... Er jo ikke særlig overrasket, men blir jo veldig skuffa uansett.

Er i hvertfall særs fornøyd med å ha nådd målene mine med trening og aktivitet, forrige gang var jeg nemlig ganske pysete - og i veldig mye dårligere form enn denne gangen!

Får tilbud om et fryseforsøk til før sommeren, men er ikke helt sikker på om vi gjør det. Det blir i såfall i ferien min, og dette er ikke ferie for meg...

Ønsker alle dere andre lykke til videre, jeg følger med på dere!

Ånei, så fryktelig dumt marte vil ha mage! Kjenner til følelsen du beskriver, det er uansett skuffende, for innerst inne har man jo håpet!! Håper at du lykkes med fryseforsøk da. Skal krysse både fingre og tær for deg!

Det veldig sant det du sier, dette er ikke ferie!!

Hei alle sammen!

Da håper jeg denne tråden har fått sitt i forhold til negative tester!

Jeg har også fått svar på blodprøven i dag, og den var negativ. Lei meg og skuffa, men jeg trodde vel innerst inne ikke på at jeg skulle være så heldig å lykkes på første forsøk:-(

Har ingen på frys, og får muligens nytt uttak i august. Jeg har ferie da, så får håpe at sol, fri og avslapning gjør at det går bedre neste gang. Enig i at dette ikke er ferie, men har ikke "tid" til å vente.

Skal bruke tiden fram mot neste forsøk til å drikke hvitvin, spise brie og spekemat, og få bort noen "hormon-kilo". (Kanskje ikke den beste dietten for å slanke seg litt da men.)

Henger her litt til jeg, for å se hvordan det går med alle sammen. Stå på - håper dere lykkes!

Alid@, Loop og jente_80 har vel testdag på fredag? Håper det går bra med dere!

Takk for alle oppmuntringer i spray, sprøyte og rugeperiode!

Stor klem

Annonse

Loop: HURRA! Gratulerer så mye! Det var jammen på tide :-) Nyt det og kos dere med spiren i magen.

Tingeling og Marte: Uff, det var kjipe nyheter. Føler med dere (har vært der selv 7 ganger..., håper det ikke blir en 8. denne uken). Bedre lykke neste gang, begge to. Gode trøsteklemmer fra meg.

det var leit å høre at du fikk negativ test, men som du sier selv, det var første forsøk;) (tingeling)

Du får bruke sommeren godt. Kose dere med god mat og god drikke. Samle nye krefter. Kjenner at det tar på dette her.

ps:Er det greit å ta paracetter når man ruger? Har sånn hodepine..

Tusen takk dere! Vi har ikke barn fra før av, så dette blir spennende!!!

Trøsteklem til Tingeling og Marte. Men dere skal se at det klaffer for dere også! Jeg har hatt 7 mislykkede forsøk, og har aldri vært et snev av gravid. Hold mote oppe jenter! :)

Gratulerer så masse, Loop!!!!

Håper du kan spre litt babystøv til oss andre som må vente enda litt lenger før vi får svar.

Leit å høre, Marte og Tingeling. Men håper sommer og sol kan være til hjelp for å motivere seg til en ny runde i karusellen.

Jeg har sittet hele dagen med reiseregningen til pasientreiser. Usj for no herk... Vet ikke om jeg har fyllt ut skjema rett, men satser på det. Skal ta kopi av alle kviteringene før jeg sender inn. Tørr ikke risikere at det forsvinner. Har regnet ut at vi skal ha ca 17000,- refundert. Det kommer godt med i.o.m at feriepengene ble brukt. Jeg kom ikke over grensa på medisiner denne gangen. Tror jeg brukte rundt 12000,-

Har deres forsøk blitt dyre?

Nei og nei det var en dårlig start med negative resultater:( Kjempe trist marte og Tingeling75, jeg føler masse med dere for som MK73 sier så har jeg også desverre vært der en del ganger:(

Dere får bruke sommeren til å kose dere med alt det dere ikke har muligheten til under ivf forsøk!!!! Ønsker dere masse lykke til videre så krysser jeg for at dere lykkes neste gang!

Loop dette var fantastiske nyheter, gratulerer så mye med en så flott hcg prøve!!!!! Tenk etter så mange forsøk så satt den, det er bare så flott;)

Jeg er på rugedag 12 og vet ikke helt hva jeg skal tru... Samme symptomer som ellers, men ganske oppblåst nu og litt rar vondt høyt oppe i magen. Jeg bruker å bli oppblåst før mens og bli litt tung i magen osv. Jeg speider som bare det etter spotting og i sted er jeg usikker om det kunne være noe beige eller var det kanske gult i truseinnlegget... Huff nei vet egentlig ikke hva det var, er jo ikke noe på papiret så får vel våge og håpe litt til i allefall:)

MK73 du har jo virkelig ikke hatt tid til å tenke at du er ruger nå så hektisk som du har hatt det, men det var kanskje like greit;) Må du bare ikke slite deg helt ut nå!!

Takk for omtake og hyggelige meldinger!

Tingeling: så dumt at det ikke klaffet for deg heller. Vi får tenke at vi rykker stadig fremover i køen:) Jeg tenker det samme som deg, her gjelder det å nyte det man ikke kan få i seg når man er gravid! Nå har jeg spist deilig brie og spekeskinke, og snart er det klart for vinkveld med venninner, herlig! Mulig det blir litt tårevått, men mest hyggelig tenker jeg:)

Loop: HURRA! Gratulerer så masse! Veldig motiverende å se at det forekommer positive tester også! Særs fortjent etter mange forsøk! Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...