Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingre og tær for alle nå!!! :)

Jeg er på rugedag 7 idag. Har kjent de siste dagene mensensmerter, så føler bare den er på vei. Klarer liksom ikke tenke mer positivt nå. Igår frøs jeg uansett hva jeg hadde på meg, merkelig.

Skal ta egentlig hjemmetest den 15 Mai, men det tror jeg hopper over. Venter heller på blodprøven jeg skal ta 11 Mai.

God helg alle sammen! :)

Oi, så mange det er på denne tråden:) Og så spennende med uttak, innsett og alt som skjer her! Selv har jeg fryseforsøk denne gangen, men syns det er ganske spennende og...

Har testdag på onsdag, ik-skrik! Hva med dere andre, når får dere vite?

Jeg har gitt opp alt som heter symptomjakt, tror ikke at jeg klarer å skille hva som er mine egne hormoner og hva som er i medisinene...

Men har jo ømme pupper, når jeg tenker etter... AAAAAlt for spennende:)

Lever i håpet; håper du får dagene til å gå. Skjønner det er trasig å være alene. Gå tur, gå på kino, kafé med bok, shopping, surfe på nettet (snakke med oss:-) ), strikke???...

Marte vil ha mage; samme testdag som deg:-) Det er flere som hadde innsett samme dag som meg (fredag 30), men jeg tror kanskje vi har litt ulike testdager.

Tenkte liksom jeg ikke skulle være her inne så mye jeg, men det er jammen vanedannende:-)

Annonse

Så er man inne inne i 2 rugeuke og jeg er på min 8 rugedag. Kjenner at angsten begynner å ta meg nå, begynner å bli livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Dette forsøket har i mine øyne vært helt perfekt og endometriosemessig har det vært over all forventninger,magen har oppført seg ekemplarisk:) Men i dette gamet er ingenting sikkert og negative tanker sniker seg stadig inn:(

Huff og huff prøver å bli kvitt dem så fort jeg bare kan;)

Jeg har på mine negative forsøk rundt denne tiden ikke hatt ømme pupper,hatt mye sviing og brenning i underlivet(endoen) diare +++

På dette forsøket har jeg så vidt hatt antydninger til sviing, ikke diare, bittelitt ømme pupper, men det kan jo forklares med hcg støtten og sviingen kan ha blitt mindre pga høye doser på prednisolon...

Arrrrg, til og bli gal av for jeg vil vite det nååååååå.

Har faktisk aldri før vært så utålmodig som nå og kjenner at jeg er veeeeldig hormonell nu.

Hadde i går litt svake menssmerter og i natt våknet jeg av litt kraftigere mensmerter som varte 5-10 minutter. Såpass at jeg tenkte nå kommer mensen. Men det ga seg like fort og jeg bruker ikke å få blødning før tidligst 11 dagen.

Er ikke helt pessimist her altså, bare hodet som tuller litt med meg inni mellom. Det veksler veldig i trua her, like fort som jeg tenker det verste trur jeg det beste og det er at denne gangen går det bra, denne gangen er det vår tur;)

Håper det går bra med dere andre som ruger på frysegg og ferskegg;)

Lykke til i morgen lever i håpet, det blir innsett!!

Så tror jeg at maja har testet positivt med fryseegg, så HURRA FOR DET!! Gratulerer så mye!!!!

Hallo;-) jeg er også på rugedag 8 på våre to fryseegg. Syns dagene går utrolig seeeent:-( Hadde endelg murring i mage og rygg på rugedag 4, men etter det har det vært helt topp. I dag merker jeg litt i ryggen igjen og føler at jeg har litt sånn som voksesmerter, he he hadde vært greit å bli en 5-6 cm høyere kanskje..... Lykke til alle flotte damer!! Klem...........

Ser jo nå at maja ikke er med i denne tråden, men i en annen! Gravid er hun uansett så det er jo kjempe flott;)

Jeg satte også inn egg den 30 april og mener selv jeg skal teste den 14 mai, men i følge papirene fra klinikken skal jeg teste den 13 mai. Egentlig hadde jeg tenkt å holde ut til den 14 på ettermiddagen når jeg er ferdig på jobb i tilfelle negativt resultat. Men vi får se, som regel får jeg dager før veldig tydelige signaler på hvordan det kommer til å ende.

Hadde vært fint med litt vokssmerter her også eka72, sånn for å få litt høyde i allefall, kunne trengt det;)

Hei alle sammen!

Nå har jeg holdt meg unna her en lang stund, har prövd å fokusere på annet. men ikke lett, det er meg, "gamle" "mamma10", men jeg byttet nick, for det ble jo ikke noe mammai år 2010 for meg :( jeg ble så lei meg, så jeg byttet nick...hadde liksom satsa på dette året..men visste ikke at veien skulle bli så lang...

ser at du er med igjen, gode, gamle MK73 =D så göy.

de har nå funnet ut at jeg mest sannsynlig har d¨rlig eggkvalitet, uvisst hvorfor, ingen andre i min familie/slekt har hatt problemer med å få barn.

og det merklige er at jeg får veldig lett mange egg, men det blir liksom ikke noe baby likevel...og når de har langtidsdyrket dem, så har de blitt nesten ingen som har overlevd.

dette er altså min siste og 3,runde....

ble litt overstimulert denne gangen også, fikk ut 27 egg (!)

17 ble befrukta, men bare 6 kunne brukes(toppkvalitet), og de satte inn 2 denne gangen, og frös ned de 4 andre. deilig med litt egg i frysen da tross alt. den eneste gangen jeg ble gravid så var det på frys faktisk, men fikk sa.:(

dette er mitt 5.innsett, så nå begynner jeg å bli litt lei etterhvert, og ser ikke det som en selvfölge at dette skal gå bra.

men skal iallefall gjöre det vi kan...jeg satte inn 3.mai.

lykke til alle nå, smör med tålmodighet ;)

Men heisann MammaHåpet.

Navnet mamma10 kjenner jeg igjen ja ;)

Vi holdt vel følge i siste runde å vi.

SUPERARTI att du er på denne tråden:=)))))

Jeg satte inn 2 mai,,,ser du satte inn den 3.

Denne gangen SKAL vi lykkes,,,,å resten av gjengen her også :=)))))))

Klæm

Alid@; jeg hadde også innsett 30 april, og skal ta blodprøve 12 mai. Ser vi har litt forskjellige testdager vi som hadde innsett samme dag.

mipmip; ja det kommer ut noen klumper innimellom. Det er sikkert normalt.

Er på rugedag 9, og dagene går veldig tregt. Synes det gikk ganske greit de første 4-5 dagene, men etter det går dagene i sneglefart....

Har fortsatt veldig vonde pupper (som er normalt for meg), mensmurringer (som er normalt for meg) og innimellom vondt i ryggen(som også er normalt for meg). Heldigvis ikke tegn til tanta.

Klarer ikke å tenke at dette går bra, men vet at jeg likevel blir veldig, veldig skuffa dersom det ikke gjør det. Er heldigvis roligere nå enn da vi hadde aih-behandling, da var behandlingen det eneste jeg hadde plass til i hodet og jeg var litt stressa. Hodet er absolutt fullt av ivf nå, men på en litt annen måte. Heldigvis! Men slitsomt er det uansett!

Heldige de som bare kan riste på trusene for å bli gravide!

Krysser fingrene for at det blir innsett i morgen, Lever i håpet!

Ha en fin søndag alle sammen! Håper rugedagene fram mot test går fort, og at testdagene blir som 17.mai, bursdag og julaften på en gang:-)

Klem:-)

Annonse

Så heldige dere er som har kommet så langt i rugingen allerede. Er litt misunnelig, jeg. Jeg blir liksom etternøleren i gruppa... Hehe...

Jeg har kjempetro på innsett i morgen. Har nesten ikke vondt etter uttak lenger. Mindre oppblåst, er egentlig i kjempeform.

Når regner de tesdagen fra egentlig? Er det fra uttaksdag, eller innsett? Mine "smårollinger" har jo ligget i varmeskap i 5 dager når de blir satt inn.

Jeg har en svigerinne som har termin i slutten av mai. Jeg håper virkelig jeg kan få et blått kryss på testen før lillesnuppa henes kommer. Tror nedturen vil bli enorm for meg dersom jeg tester negativt, og hun føder på samme tid. Det blir jo kjempestas å bli tante, men såret innvendig blir ikke så lett å lukke når jeg blir å omgås med en baby i det daglige...

Lever i håpet:

HÅPER virkeli du får se krysset på testen. Vi er nok i lik situasjon.

Jeg blir også tante snart.

Selvfølgeli er jeg KJEMPEGLA på deres vegne. Men gud kor tøft det er å omgås de no.

Magen begynner å bli stor,,å savnet mitt blir bare større å større.

Men men,,det skal nok bli vår tur å håper jeg.

Jeg satte inn egg 2 mai. Å jeg kjenner ikke etter ang symptomer å sånt.

Dette gjorde jeg første forsøkene.

Tolket kroppen hele tiden. Det har jeg sluttet med. (6 innsetting)

Man kan jo kjenne akkurat det samma viss man er gravid,,som viss man ikke er det.

Har opplevd begge delene.

Så her venter man til testdag,,så HÅPER man den er positiv:D

(De regner testdag fra innsett ja. 14 dager etterpå. Så jeg ska teste 16. Men ser det er litt ulik praksis fra plass til plass)

Ønsker dere ALLE en fin søndag :D

Pia76

Jeg er også veldig glade på deres vegne, og gleder meg til å bli tante.

Men føler likevel at verden er så urettferdig. Vet at svigerinnen min og sambo ikke planla graviditet. Det var et sannt helvete i beg av svangerskapet. Skulle de beholde eller fjerne det... Oppi det hele måtte jeg være en slags støttespiller for svigereinnen min som ikke visste att fram på seg selv.

Samtidig slet jeg med mine egene tanker. Skulle så gjærne ønsket det var jeg som var gravid.

Til slutt måtte jeg bare trekke meg helt tilbake å tenke påmeg selv.

Hadde en lang samtale med svigerinnen min hvor jeg la alle kortene på bordet, å sa at jeg ikke klarte å være så midt oppi det hele. Hun forsto meg veldig godt. Det ble jo selvfølgelig masse snørr og tårer fra oss begge.

Vi står hverandre veldig nære, så jeg har heldigvis fått tatt del i det jeg har følt jeg har greid.

Hun håper like masse som meg at jeg skal få en positiv test før fødselen hennes. Hun lovte meg å knipe igjen så lenge som mulig:-)

Hehe...

Men det er jo tross alt første forsøket vårt. Kan vel kanskje ikke forvente for mye heller...

Krysser fingrene for mange positive tester, vi trenger det nå;)

Ja, det er tungt når alle rundt en får barn. Og noen uten å jobbe for det.

Jeg har en del gamle klassevenninner som driver med storproduksjon. Er alltid litt nede når jeg kommer hjem fra klubb ja. Når er det min tur?

Så blir jeg jo litt skeptisk når det til slutt har gått inn at jeg bare har fått et 2-delt egg inn som jeg nå har forstått gir litt mindre sjangser..Men men, man skal ikke ta sorgene på forskudd;)

Ha en fin søndag alle sammen, her er det sol og blå himmel, HERLIG!

Ja vi har ulike testdager Tingeling75, jeg kan ikke uansett teste før siden jeg får hcg støtte og da kan en evt test gi falsk positiv test, så da blir det enten den 13 eller 14 mai på meg.

Jeg føler litt det samme som deg nå, har en god del mensmurringer, hatt mest om natten. Puppene er litt ømme i dag, men kanskje litt mindre, det er vel for at hcg støtten begynner å gå ut. Er vanlig for meg å ha ømme pupper før mens i vanlig syklus, men ikke i forsøk for jeg tror jeg ikke får det pga cylogesten. Er faktisk enda oppblåst etter uttaket, men det ser ut til og bedre seg litt nå. Dessuten er det en ting jeg absolutt ikke liker og det er at jeg har litt sviing nå, det har jeg alltid fått på negative forsøk:( Men hvem vet kanskje jeg får det på et positivt forsøk også, alt er jo mulig;) Føler hodet bare dreier seg om ivf nå og kjenner jeg veldig sårbar og lei meg nå, uten at jeg har noen grunn til det. Har ikke vært så ille på de andre forsøkene, men begynner vel å innse at man er inne i de siste forsøkene og nærmer seg en avslutning så da blir det vel kanskje ekstra sårt.Det som er bra at det ikke er tegn til spotting enda:) Jeg sliter med det.

Flink du er Pia76 som klarer å ikke henge deg sånn opp i symptomer:)

Prøver så godt jeg kan, men det er jammen ikke lett gitt. Er så lett å sammenligne med tidligere forsøk og når jeg begynner å kjenne de samme symptomene som jeg har hatt i alle de negative forsøkene så må jeg inrømme at det er neimen ikke lett å tenke positivt hele tiden, selv om kroppen kan oppføre seg likt derom det positivt;)

Prøver så godt jeg kan å holde motet oppe, for så lenge mensen ikke er kommet så er det masse håp enda:)

Alid@ : Du må holde motet oppe ja.

Husk att det er som jeg sier: Man kan ha samma symptomene når man tester negativt på ett forsøk,,som når man tester positivt på ett anna.

Så PRØV så godt du kan å ikke tenk på hvordan kroppen reagerer.

Tror det er en slags forsvarsmekanisme til meg jeg. Beskytter meg selv for alt for mye grubling.

Tenker man for mye,,blir man bare mere sliten av alle disse forsøkene.

¨Da er jeg kommet på rugedag 4, føler litt stikking og er øm i eggstokkene. Håper det er et tegn på noe positiv aktivitet:)

Hvordan går det med dere andre?

Lever i håpet; er veldig spent på hvordan din dag har gått!

Heihei Spennende sommer i vente! Jeg har også kommet til rugedag 4...begynte å kjenne "murringer" eller noe sånt i magen i går, og "sliten" i korsryggen. Husker liksom ikke helt hvordan det var forrige gang, men innbiller meg at det var ganske likt da. Den gangen ble testen neg dessverre. Men har lest at det er mange som har hatt murringer og sånt som har blitt gravide også....så det er vel vanskelig å si. Håper at det er egget som fester seg, at det er det jeg kjenner.... men det er vel for tidlig for at egget fester seg, eller?

Er veldig sliten faktisk...har vært hjemme fra jobb i dag, nesten litt deppa. Mangel på søvn også.. humøret svinger fra dag til dag. Håper at det går over snarest! ;-)

Lykke til alle sammen!

Får ikke ikke ta gleden for forskudd, men er lov å håpe.

Jeg føler meg ganske sliten selv, sover dårlig og våkner altfor tidlig. Blir liksom ikke uthvilt, men vi får håpe det er verdt det;)

Litt usikker på når egget fester seg, men tror ikke vi er så langt unna hvertfall..Synes jeg har sett fra 2-5 dager eller noe, men kan være feil.

tvi tvi.

Jeg sliter vel med det motsatte av det enkelte av dere gjør angående søvn, har vist sovet alt for mye i det siste. Nå driver jeg å våkner alt fra 4-6 på morgenen og føler meg bare så utkvilt, men det er fordi jeg har vært hjemme en uke nå. Ikke så gøy og våkne kl 4 i natt fordi man må på do for nså ikke få sove noe mere når man skal på jobb halv 8:/

Men, men har jo som sagt fått sovet veldig mye så da går det bare fint;)

Første dag på jobb gikk greit, men kjente det litt i ryggen i dag, da det blir en del tunge løft.

Håper det bedrer seg med søvnen deres jenter!

Rugedag 10 og her prøver en å holde oppe motet så godt en kan:)

Har en del ising/sviing i ul enda. Er fremdelse litt oppblåst og litt ømme pupper enda. Har fått litt vondt i korsyggen, men tror det kommer av jobben i dag. Men det beste ikke noe spotting enda:) Det fikk jeg sist på dag 11 så det blir jo spennende for meg å se hva som skjer i løpet av morgen dagen;)

Hei her inne!

Har sittet og lest i forum nå i snart 2uker og hiver inn til slutt her også jeg :) Har vært aktiv medlem for noen år siden, men hatt litt pause som prøver nå de siste to årene. Vi har vært gjennom vår første ICSI denne runden, som endte med to egg tilbake og et på frys, onsd. uke 17. Har hatt mye symptomer, lurt like mye som dere på om det har vært symptomer på tanta eller om det kan være noe mer.. Har gått på Cyclogest som prog.støtte. Har enda ikkje fått tanta og kjenner stadig murringer... Huff kjempe spennende dette. Kribler i hele kroppen. På onsdag skal vi og ta blodprøve og får svar samme dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...