Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitron72: Masse lykke te med uttak imorgen. :=))))

Mipmip + Spennende sommer i vente: Blir spennende å høre hvor mange egg som blir befruktet hos dere. Håper dere kjenner dere bedre snart.

Alid@: Her prøøøøver jeg å spise litt sunnere. Unngår for mye søtt,,,drikker mindre kaffe.

Lever i håpet: Lykke te med uttak imorgen. Skjønner du er spent siden det er din første gang.

Jeg gruvde meg jo slik att jeg var helt kvalm,,,,,Men det gikk MYE bedre enn forventet.

Det var ikke ondt til meg. Verken første eller andre gang. Bare litt ubehagelig.

Velkommen til dere nye...Rimeli fersk på gruppa jeg også,,men bestandi koseli med flere da :=))))

Ingen spesielle symptomer her, bare enda litt stinn etter uttaket. Men ingen symptomer er like positivt som masse symptomer jente_80!!

Jeg har hatt masse vis av symptomer på mine tidligere forsøk som endte negativt. Mange som ikke merker noe før dem er mange uker på vei så det er ingen fasit her nei, er vel bare det at vi går og kjenner litt mye etter og i tilegg kan få bivirkninger av medisinene. Jeg har aldri hatt ømme pupper etter innsett, da bare evt helt i starten pga EL sprøyta, jeg tror heller at når jeg får progesteron tilskudd så blir det heller tvert om, jeg kjenner ingen ting i puppene. I allefall på alle mine negative forsøk, kanskje jeg reagerer anderledes dersom jeg faktisk blir gravid da...

Koselig at flere blir med så velkomme hit til alle nye;)

MK73 jeg lurte på om du får litt halsbrann av pregnylen?

Jeg får vist det, har det nå og hadde det på et annet forsøk også der jeg fikk pregnyl.

Ellers går dagene litt sakt her, har valgt å være hjemme noen dager i og med at jeg er ganske stinn i magen og i natt var det litt vondt og ligge pga det. Men det er langt i fra fare for å bli syk av overstimulering heldigvis;)

Er spendt på dem som får tlf i dag angående befruktninger, håper dere alle får positive nyheter;)

Går det ellers bra med dere andre rugere?

Hei alle sammen!

Idag har jeg hatt uttak, og for første gang var det ganske vondt. Tror det var den ene eggstokken min som lå litt høyt/bakover eller noe. Men det er da helt overkommelig likevel, og nå er det over allerede. Fikk ut hele 9 egg, det er bra til meg å være. Tre er kanskje litt i minste laget. Blir spennende å høre hvordan befruktningen har gått imorgen. De sa at det var positivt at alle eggene "slapp" med en gang, at de ikke trengte å skylle for å så de med seg ut. De fortalte hvorfor også, men jeg var jo en smule dopa og har glemt hva de sa (kan det ha noe å gjøre med at da er de helt modne?)... Jaja! :)

Lykke til med dere andre på uttak idag og de nærmeste dagene også, og resten av dere verpehøner må ruge godt på eggene deres :D

Så flott at du fikk ut hele 9 egg da sitron 72. Her har du gullegget:-) Jeg er nå på min 5 rugedag, og i dag er formen helt på topp. Hadde skikkelig murringer i mage og rygg i går. Ønsker alle som har uttak/innsett og rugere masse lykke til!!!

Annonse

Så flott med 9 egg ut sitron72:) Lykke til med den spennende tlf i morgen med befruktnings resultatet!

Huff det var en nedtur spennennde sommer i vente, men det er jo ikke over enda, det er tross alt 2 befruktninger og dem kan fint overleve til i morgen og det er jo evig nokk til at det skal være et gullegg!!! Finnes jo utallig eksempler av dem her inne;) Skjønner skuffelse og frykten din, men vi får bare håpe og tro at dette skal gå bra! Krysser fingere for eggene dine til i morgen og håper inderlig det blir innsett;)

Hei Alid@,ville bare si at jeg har vært inne og sett på profilen din og jammen har du vært gjennom mye! Tøff er du!!!

Ruger du på to egg denne gangen? Tvi tvi!

spennende sommer i vente: synd at ikke flere ble befrukta! Trøsten er at det er bare ett egg som skal til, det har blitt bevist her inne gang på gang :) Innsett blir det, det satser vi på!

Huff ja det har jammen blitt litt mye og man blir nu tøff av og gå i gjennom alt dette enten man vil det eller ikke;)

Ser at du også sitron72 har måtte gå igjennom mange forsøk desverre:(

Tøff du også som ikke gir opp for vi kommer til å lykkes til slutt, ikke sant!?!

Det er jo kjempe flott at du har fått en positiv test en gang, trist selgsagt at det ikke gikk hele veien, men det er da positivt og ta med seg, vet liksom at det er mulig så man har håp til å kjempe videre i kampen om å få en spire til å sitte;)

Endelig er uttak overstått!

Det var vondt, men jeg klarte meg gjennom det. Er så lettet nå...

Fikk ut 25 egg. Var redd for dårlig kvalitet og overstimulering, men damene på sykehuset sa at dette kom til å gå bra.

Spennende sommer i vente: Så at bare to av eggene ble befruktet. Forstår skuffelsen, men vi får bare krysse alle fingre og tær for at det er nok. Jeg håper virkelig de klarer seg til i morgen. Stor klem fra meg.

Lykke til videre alle tøffe damer!

Annonse

Hei, Sitron!

Gratulerer med vel overstått uttak og flotte resultater så langt :-) 9 egg er jo supert! Det er rart det der med skylling, jeg har aldri måttet gjøre det før, men ved dette uttaket måtte de skylle godt for å få ut et par av eggene. Jeg fikk likevel strålende resultater mhp befruktning og også bra mhp hvor mange som var gode nok til innsett/frys (til å være meg i alle fall).

Du får slappe av og komme deg litt, så gleder vi oss til status imorgen.

Hihi MK73 vi har nesten skrevet det samme ja;)

Vi håper det er ekte symtomer du har, med kvalmen og måtte du forbli det veldig leeeeeenge!!!!!

Jeg vet at halsbrann er pga medisinene for fikk som sagt det på et annet forsøk jeg hadde og da rett etter pregnyen var satt.

Det var mange egg lever i håpet, må jo bli en flott befruktning av det;)

Krysser fingrene her og ønsker lykke til!!

Hihihi MK73, jeg fikk en forutanelse nå om at du er gravid. Håper "sannsynerskan" i meg slår til! Da skal jeg søren ta meg ta 14.mai-dansen for deg (for det var da du skulle teste?)

I og med at du fikk kjemperesultater nå på eggene og måtte skylle så må det være en annen grunn enn modne/umodne egg som gjorde at de sa det var bra de slapp. Kanskje det rett og slett er størrelsen på folliklene? Og mindre arbeid med å slippe skylle? Man lærer så lenge man lever...

Takk for svar MK73. Har nok litt kort "kveldsaktivitet", men pytt, pytt. Tar 2 ganger om dagen, så får satse på at kroppen får det den trenger likevel. Er helt ferdig når kvelden kommer, så det frister ikke med så fryktelig mye aktivitet. Men i dag har jeg vært flink - FØR jeg så svaret:-)

Ja, jeg håper virkelig det, Sitron ;-) I så fall tror jeg du kan begynne å ta betalt for tjenestene dine. Test 14. mai, ja, og den dansen vil jeg gjerne du skal ta, så skal jeg riste på alt jeg har for deg og spiren din noen dager senere. Avtale!

Ja, rart det med skyllinga, de sa ikke noe om grunn eller at det var indikasjon på noe hos meg. Jeg fikk 100% befruktning, og det er jo første gang på 8 forsøk, og det med " bare IVF". Hvis jeg husker det skal jeg jammen spørre en annen gang.

Jeg fikk forresten en gladmelding idag! Da jeg kom hjem fra jobb var jeg sent ute, hadde ventet 20 minutter ekstra på bussen, og visste at den stakkars hunden sikkert snart gikk fra konseptene av kjedsomhet og tissetrang samt at jeg måtte lage middag etter luftig - litt sliten da, ja. Så tok jeg med posten på vei inn, og stusset da det lå et brev fra Hausken der. Tenkte at blastocysten sist ble fryst på tirsdagen, dvs dag 5 etter uttaket, og da fikk jeg brev i posten etterpå, på samme "dagen" som nå - men det ble jo ikke frys denne gangen. Måtte selvsagt åpne brevet mens den stakkars hunden nesten slo knute på bena for å holde seg - og det ble et embryo på frys!! Vi fikk frosset ned en ny blastocyst på tirsdag, og det på tross av at legen på lørdag sa at det ikke kom til å bli noe på frys. Det var deilig :-)

Så da har vi to på frys til forsøk i tilfelle det ene ikke skulle overleve. Gladjente her, ja! Mannen ble også svært godt fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...