Gå til innhold

Emmaljunga Mondial Duo

Anbefalte innlegg

Emmaljunga Mondial Duo Combi Black croc..

Noen som har erfaring med denne? Liker at vogna ikke er så lav, mange av de vognene man ser i dag ser jo ut som dukkevogner. Er ikke så fan av de, og liker de som har litt "normal" høyde. Men er denne praktisk? Synest den ser nydelig ut, og tenkte å kjøpe den i skinn, altså Croc, noen som har erfaring med dette stoffet på en barnevogn? Fikk høre at man ikke kan ta det av og vaske det i maskinen, men skinn er vel veldig enkelt å tørke av om man søler noe på? Tenkte jeg ville ha classic understell og ikke sport, siden styret på det laveste på sporten ble litt før høy for meg. Classic- understellet kan dras litt lenger ned siden man kan vippe den øverste delen ned. Men ville dere valgt sport-understellet? Og hvorfor?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141793809-emmaljunga-mondial-duo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vi vurderte også denne vogna, men tenkte at den kan bli litt upraktisk med tanke på nettopp skinnet.. Derfor droppa vi den. Jeg synes dessuten at vogna ble merkbart tyngre med sportunderstellet, så vi tok classic. Ser for meg at vogna blir tung nok å trille etterhvert som babyen legger på seg kilo etter kilo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...