Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hei! Fikk fortalt at det er ikke lurt å la nyfødt sove rett i sprinkelsengen.... at man skulle hatt en vogge el lignende den første tiden.... Tenker utgiftsmessig på om går det ann å bruke hardbagen på vognen til dette? hva gjør dere andre med soveplass den første tiden?=
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker vognbagen inntil videre, men det er visst viktig å lufte madrassen av og til så det ikke blir sopp på den :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker vognbagen. Enten i vogna ute eller inne i stua om været er dårlig på dagen. På natta setter jeg vognbagen oppi sprinkelsenga
Knøtte85 Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Hæ? Hvorfor kan de ikke sove i sengen da? Har jeg aldri hørt før! :-/
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 vi brukte vogna både natt og dag, frem til guttungen var rundt 5 måneder...på dagtid i gangen eller på verandaen og om natta på soverommet. FUnket veldig bra
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Utgiftsmessig? Etter hvert må du jo uansett kjøpe seng til småen, den utgiften er vanskelig å unngå.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Det kan være en fordel å ikke sitte igjen med fem ekstra vugger, hardbager og babykurver, om man ikke ønsker det da.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Mange babyer syns senga blir for stor og åpen og har vanskelig for å finne roen i den.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Har joprinkelseng da, men synes det er så unødevendi å kjøpe en vugge le lignende for den lille tiden før han skal sove i sprinkelsengen.... Noen som vet om noen billige plasser man kan få tak i vugge eller kurver de kan sove i??? Men føler og det er greit og bare bruke bagen til vognen igrunn
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Kanskje gjerrig å bare bruke vognbagen, men som du sier er det kun to-tre måneder det dreier seg om. Ei vogge på finn.no koster 3000, og en kurv koster 900. Men hadde jeg vært veldig rik ville jeg kjøpt det. Ei lang vogge kan forresten brukes i stua i nærmere ett år, det kan være kjekt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 er det dummeste jeg har hørt,selvsagt kan en nyfødt sove rett i sprinkelsenga!!!en gjør det koslig oppi der,la h*n ligge på lammeskinn,rull et teppe i en pølse om h*n får rundt hodet og skuldrene slik at det ikke blir så åpent,samt en god dyne...det gjorde jeg begge gangene og det funker som fjell! la også en stor klut under der hodet skulle ligge,slik at h*n kunne snu seg mot siden og stikke nasen inn i denne kluten.. går så bra så!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Vi laget et lite rede i sprinkelsengen vi da, babyen roet seg fint den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå