Gå til innhold

Vi trenger moderatorer til Barnimagen og Dinbaby.

Anbefalte innlegg

En moderator er en person som kan hjelpe oss med å redigere kommentarene på BiM og DiB.

Ser du ofte støtende eller upassende kommentarer? Er du ofte inne på sidene og kikker rundt om i forumene?

Da kan du være personen vi leter etter.

Meld din interesse til [email protected], så kontakter vi deg.

Fortsetter under...

Det er flere grunner til at vi nå søker etter brukermoderatorer til barnimagen.com og dinbaby.com. Det som kanskje er den viktigste grunnen er at vi ønsker at dere brukere skal få mer innflytelse på hvordan forumet skal utvikle seg. Noe vi igjen tror vil skape mer engasjement og bidra til å høyere kvalitet på innleggene og diskusjonene.

I tillegg håper og tror vi at dette kan bidra til at vi raskere oppdager uønskede innlegg.

Målet er at brukermoderatorene skal komme i tillegg til dagens moderatorer. I dag styres modereringen av de faste ansatte i Hjemmet Mortensens Foreldre-redaksjonen, som i tillegg til barnimagen.com og dinbaby.com, også har ansvaret for foreldre.no og bladene Foreldre & Barn og GRAVID.

Brukermoderatorene vil ikke bli lønnet. De vil heller ikke få noen fast arbeidstid, men bidrar når de har tid og lyst. For dette arbeidet vil de få en påskjønnelse, men altså ikke lønn.

Brukermoderatorene vil ikke få se hvem som skjuler seg bak nic.

For dere som har vist deres interesse - sier vi tusen takk for mail - det vil ta litt tid for oss å gå igjennom alt sammen.

Jeg vil igjen ytre at jeg er sterkt i mot brukerstyrt moderering. Det bør ansettes en moderator som faktisk har dib, bim som hoved jobb. I tillegg til den modereringen som er ?! Du gjør, som jeg har påpekt en rekke ganger en slett jobb som moderator og kan knapt sies å ha en slik funksjon.

Igjen vil jeg oppfordre ALLE til å skjule sin egentlig identitet i profilen, da det ofte har skjedd at brukere har fått tilgang og kan se hvem som er hvem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...