Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Babyen er 1 uke i dag og jeg er så klar for og gå ut. Skal på storfest sammne med venninnene mine. Denne festen har vært plannlagt over lengre tid.... Men nå nekter alltså sambo og sitte barnevakt.. Så hva kan jeg gjøre? Jeg har en nabo som sier at hun kanskje kan sitte..Men syns allikevel at det er dårlig gjort av sambo og nekte når han hadde lovet. Han vet hvordan jeg har gledet meg til i dag. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 om baby er 1 uke!! ville jeg tatt baby med og ikke drukket alkohol. Om du ammer er det vel dumt å venne barnet til flaske så tidlig, i allefall om ammingen ikke er ordentlig etablert. Kan vel hende bf ikke er klar for å ha babyen helt alene, regner med det ikke er mange dagene siden dere kom hjem fra sykehuset, og han jobber kanskje på dagtid? Men, barnets far sitter ikke barnevakt for sitt eget barn. Barnets far ser etter barnet/er med barnet på samme måte som du gjør. Går utfra at du ikke sitter barnevakt når du er med ditt eget barn.
Knøtte85 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 EN uke gammel baby? Nei, da syns jeg faktisk du skal holde deg hjemme med den babyen...... Er du ikke litt enig i det selv da?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Ring barnevernet, kanskje de kan passe ungen din??
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Han nekter å være sammen med eget barn (man sitter ikke barnevakt for eget barn. man er sammen med barnet)?? Fin far må jeg si
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 enig, far nekter å sitte barnevakt faktisk! enkelte mannfolk er bare ikke til å tru...mener han at du laga den helt selv og da eller?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Hallo????? Babyen er jo bare en uke gammel!?!? Du bør være hjemme med ungen ikke gå ut og feste.. Ærlig talt...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 er babyen virkelig bare en uke så kjønner jeg samboeren godt.. kan jo være litt skummelt å ha ansvaret helt alene en kveld så tidlig kanskje?? . greit vis det var noe som måtte til.. men en fest klarer man å drøye litt!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Sett bort i fra at dette innlegget er tull fra ende til annen, er det da ikke verre for far å passe sitt eget barn enn for mor. Kjære vene.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Er vel ikke verre for en far å være alene med en baby enn det er for en mor og mange mødre er alene med babyen fra de kommer hjem fra sykehuset. Og fedre er da like oppegående som mødre
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Man er ikke barnevakt for sitt eget barn. Men hvis han bruker det ordet selv og sier rett ut at han ikke vil være barnevakt i kveld, så sier du til han nestegang han skal ut at du ikke vil være barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 tror (og for guds skyld HÅPER!) at du bare kødder
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 det synes jeg ikke.... vis foreksempel mor ammer forstår jeg at far ikke har lyst å prøve en flaske natt så tidlig alene.. og jeg hadde ikke likt å blitt forlatt en uke etter fødselen .... så sant det ikke var viktig.. herregud... du har valgt å få barn...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 Er det ikke på tide med en trollepause for i dag? ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #18 Skrevet 30. april 2010 GJESP......... Er garantert FORUMTROLLET Deilig er Jorunn som er på'n igjen for ørtende gang............... Hu ble solid avslørt i går; http://www.barnimagen.com/forum/thread/141786495 Hah, jeg trodde faktisk ikke at noen ville gå på denne;) Deilig er Jorunn Sv: Jeg har akkurat vært ute og skrapa opp den dyrebare bmwen til mannen min NYTT 18:06 29.04.2010 Så det var du som trollet deg da, Jorunn? Anonym Sv: Jeg har akkurat vært ute og skrapa opp den dyrebare bmwen til mannen min NYTT 20:07 29.04.2010 Jepp:) Den var litt kjedelig, skal finne på noe bedre neste gang. Deilig er Jorunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå