Gå til innhold

Min venninne har.... (gjort ting hun egentlig ikke burde. men visste ikke at hun var gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt tattovering.

Vært på en HEFTIG tur til syden (med masse alkohol)

Snust

Trent ekstremt hardt. Masse sit ups balnt annet.

Hun visste ikke at hun er gravid mens hun gjorde alt dette. Jeg håper at babyen har det bra. Hun er 6 uker på vei. Fikk vite det idag. Bekymret. Tror dere at dette har påvirket spiren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan det lett ha gjort, men la oss håpe venninnen din ikke gjør noe lignende så lenge hun er gravid.

Skrevet

Nei nei, men hun gjorde alt dette i de ukene nå når hun ikke visste at hun var gravid. Så det er litt kjipt :(

Skrevet

Det går som regel bra skal du se. De tåler en del,det viktigste er at hun fremover tar godt vare på seg selv og spiren :)

Skrevet

Hun er ikke den første, å blir ikke den siste. Det går nok bra:-)

Skrevet

Tatoveringa og treninga skal ikke være noe problem. Så tidlig ligger ungen godt gjemt under musklene. Det er først etter at de deler seg at det ikke er bra, det fikk i alle fall jeg høre hos treningsveileder.

Skrevet

Oki så tattovering er ikke farlig? Men hun er helt vill når det gjelder sit ups og andre mageøvelser. Har nesten six pac. så derfor jeg ble bekymret

Skrevet

Sånn holdt jeg på i 5 mndr. Tok ikke tattoo da, men alt det andre.

Det gikk helt flott.

Skrevet

Så lenge hun er vant til hardtrening kan hun fortsette så lenge hun ikke får ubehag selv. Situps er ikke noe problem, men etter hvert som magen blir større vil hun merke at skrå situps er best.

Drikking er aldri bra når man er gravid, men så tidlig er det nok vinn eller forsvinn for spiren (og kanskje lærevansker, men det risikerer man nok uansett).

Skrevet

Organene begynner ikke å utvikle seg før etter uke 5. De fleste finner det jo ut like sent som din vennine, så det har helt sikkert IKKE tatt skade av det.

Skrevet

Jeg trente, røykte og festet mye før jeg fikk vite at jeg var gravid. Det gikk veldig bra. Er nå mamma til ett barn på ca.3mnd :)

Skrevet

Fosteret får jo næring fra plommesekken de første ukene, så ville anta at det går greit.

Skrevet

Det går nok bra skal du se :) Jeg var ute på fest selv da jeg ikke viste jeg var gravid. Tok det opp med fastlegen min, og hun sa det var svært normalt og det stort sett ikke tok skade.

Gjort er gjort, ingenting hun kan gjøre med det.

Skrevet

Det verste er nok egentlig alkoholen, men for de aller fleste går det bra.

Trening er ingen problem så lenge hun er vant til det og ikke følte ubehag.

Tatovering går stort sett bra.

Det blir sikkert en fin liten bebis :)

Skrevet

Ehm... hun har ikke delt blodbane med embryo før nå...

HI dette er ikke skadelig så tidlig i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...