jj25 Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Testet positivt i dag! Hadde vært morsomt å høre fra andre med en liten januarspire i magen! Klem jeanett.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Gratulerer! Jeg tror, etter egen utregning, at jeg har termin 5 januar. Fant det ut onsdag morgen. Vi har prøvd lenge så det var en gledelig nyhet.
:o) :o) :o) Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Gratulerer så mye! Fikk den samme gode nyhtene selv i dag, så det blir nok et januar-barn her i huset også
Minafårsøsterellerbror Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg testet positivt på lørdag og har termin 3. januar etter egne beregninger
Camelot Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Gratulerer! Jeg har også termin ca 5. januar. Merker absolutt ingenting av graviditetssymptomer bortsett fra at jeg ikke har migrene som jeg ellers alltid har når mensen er her...men det er sikkert for tidlig enda. Merker dere noe??
sjarm Skrevet 1. mai 2010 #6 Skrevet 1. mai 2010 har også termin i januar hvis alt går fint. fikk positiv test idag :-) kjempe kjempe glad. første prøverørsforsøk etter to år med prøving. så nå håper jeg spiren sitter :-)
Gjest Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Hei. Mange som har testet positivt idag ser jeg! Gratulere! Jeg teste ppsitivt igår kveld så jeg tok en ny test når jeg sto opp idag.. akkurat samme resultat!! Utifra termin står det på babyverden 31 Desember og på lommelegen 2 januar.. Hva skal jeg gå etter?
ede Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Jeg vil goså gjerne være med her:) Testet positivt denne uka og er nå 4+4. Spennende!
jj25 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så mye til dere alle sammen Når det gjelder hvilke terminkalkulatore man skal stole på, så tror jeg ikke at man kan stole på noen helt sikkert.Det blir vel mer en pekepinn på ca-dato..-ved ultralydundersøkelse får man den eksakte termindatoen. Koselig å høre fra dere alle! klemklem
Hoppsideisi :) Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Jeg vil også være med her Testa positivt i går og i dag!! Etter mine beregninger, samt terminkalkulator har jeg termin 11.januar. Dette er våres første. Ble tilsammen 4 pp. Kjenner ikke annet enn litt rare mensmurringer som ikke er som de vanlige jeg bruker å ha ellers. Ellers er jeg full av energi Gratulere dere andre jenter Jippi!!!!
NurseBe Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Hei Hei! Slenger meg på her. Testet positivt i går kveld, etter 2 år med prøving Har termin 5. eller 7. januar i flølge terminkalkulatoren. Har hatt noe uregelmessige menstruasjoner, så har ikke en bestemt sykluslengde. Føler meg SULTEN, men er ellers i fin form foreløpig. Så morsomt at så mange har testet positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå