Gå til innhold

Hos svigerfamilien..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis alle sitter og koser seg sammen med snop og godt som svigermor har satt frem, alle legger seg og du og mann blir sittende oppe i noen timer.. Det er endel rot rundt omkring, vinglass på bordet, endel skåler som står fremme, masse rot på gulvet etter barn som har lekt i amnge timer.... Nå til spm.. Rydder dere dette opp før dere legger dere? Selv om svigermor sier at dere ikke trenger? Gjør dere alltid dette?

Lurer fordi jeg bare gjør det noen ganger og lurer på om jeg burde ha dårlig samvittighet for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bruker å rydde sammen, ja. I hvert fall tar av glass fra bordet, rydder leker osv.

Skrevet

Rydder, såklart. Liker ikke å stå opp til masse rot utover stua. Lekene blir tatt når ungene legger seg, og glassene tar som regel hver person med seg, ettersom når de måtte gå å legge seg. Kjapt og effektivt og mye triveligere...

Skrevet

Var en uke hos svigers for ikke så lenge siden og da ryddet jeg opp lekene etter vesla. Satte også inn i oppvaskmaskin etter behov.

Jeg liker å stå opp til et forholdsvis ryddig hus, og jeg tror nok også at svigers setter pris på det og. Tar meg jo ikke mange minuttene å rydde litt...

Skrevet

ville aldri skjedd hos min svigerfamilie.. Der ordner svigermor alt og blir sinna om jeg prøver å hjelpe til.. når jeg var gravid fikk jeg ikke skrelle appelsinen min selv engang.. hun vasket til og med føttene mine..

Jepp, vi snakker et annet land her ja..

Skrevet

Absolutt. Jeg rydder opp etter meg selv og mine unger, hvertfall. Og tar gjerne med andres rot i farta, hvis det er noe igjen av det (hos min svigermor hadde det nok vært ryddet bort av henne før hun la seg uansett).

Skrevet

Rydder, ja, men om svigermor sier at dere skal la det stå, så gjør det neppe noe at det skjer av og til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...