Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #26 Skrevet 3. mai 2010 Blir aldri kvitt mobbing av våre barn, når en er så dårlig eksempel selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #27 Skrevet 3. mai 2010 Her er det ikke snakk om å henge ut noen, her er det snakk om å påpeke hvor mange som ikke kan skrive rett. Og hva som er gjengangere. Om jeg hadde en uvane, som var skjemmende for både meg og de rundt meg, som kan si mye om meg som person, feks å smatte og tygge med åpen munn, ville jeg jo satt pris på om noen gjorde meg oppmerksom på det. For meg hadde det kanskje vært helt ok, jeg ville kanskje ikke lagt merke til det, fordi jeg var vant til det. Men det er jo slitsomt og ekkelt for de rundt meg. For de som har rettskrivningsproblemer, må det være ganske ok å få vite hva de skriver feil og prøve å rette på det. "*Kansje" er ikke noe ord, "voksene" som skriver det, tar jeg ikke "serriøst". Det er heller ingen unnskyldning at man skriver fort, man kan faktisk lese gjennom det man har skrevet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #29 Skrevet 3. mai 2010 Utrolig mange her inne som skal "manne seg opp" til ditten og datten. Man manner seg da ikke opp, man MANER seg... (altså maaaaaaner. Ikke kjønnsord, men verbet "mane")
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #30 Skrevet 3. mai 2010 Jo, alle spørreord begynner med h. Hvordan, hvilke, hva, hvor, hvem... Du vet vel at vet ikke et spørreord?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #31 Skrevet 3. mai 2010 I gjenn - igjen.. haha! Synes den var festlig! Fant den på 3.tri.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #32 Skrevet 3. mai 2010 Å skrive dem, når det skal være de. Jeg så dem på jobben idag, men dem så ikke meg. Vet-Hvet.
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2010 #33 Skrevet 3. mai 2010 Pøh, tull. Man kan mane TIL noe, f eks mane til måtehold, mane FRAM noe, f eks mane fram djevelen og mye annet, men man kan ikke mane seg opp. Man manner seg opp (gjør seg til skikkelig mannfolk, når man ikke er det fra før), fordi man skal gjøre noe ubehagelig eller anstrengende. Det verste med disse gnålete trådene om alle som skriver feil, er at de som klager og syter mest heller ikke er feilfrie.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #34 Skrevet 3. mai 2010 Fjortiss synes jeg er fin. Tiss fra i fjor :-P Synes også det er facinerende hvor mye rart folk kan gjøre i en fjord.. " vi reiste til syden i fjord" f.eks. Sametrusa er jo selvfølgelig en gammel slager her inne! Vil ikke henge ut skikkelige skrivefeil her inne, det er bare slemt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #35 Skrevet 3. mai 2010 Må være super deilig å være PERFEKTE???? Glad jeg ikke er av typen som henger meg opp i slikt. Må være slitsomt???????? Sørg for å feie for deres egen dør før alle andres. La være å lese da vel om dere er så pirkete. Slike mennesker som må klage på alle andre må ha det helt forferdelig med seg selv tenker jeg. Det er DERE det er synd på. Rett og slett!!
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #38 Skrevet 3. mai 2010 Men en litt morsom en: I klesbutikken: - Har dere sånn derre Israelsskjerf? -Eh, du mener palestinaskjerf, kanskje...? -Ja, samma det vel...? ....nei, egentlig ikke. Haha!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #39 Skrevet 3. mai 2010 "Vi for håpe det blir bedre vær imorgen" FÅR, ikke for. Dette ser jeg overalt, folk som blander for og får, og det gjør meg SPRØ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå