Gå til innhold

Fredagshat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Sjuke unger.

- Halsen skurrer, øynene er blodskutte og føles som de er overtrukket med sandpapir. Feber har jeg også.

- Å måtte se på rotet som samler seg på kjøkkenbenken, de tusen lekene på gulvet og hundehårene langs gulvlistene uten å ha energi til å gjøre noe med det.

- Istid 3. På tre dager har jeg sett den seks ganger.

Et par lyspunkt i all elendigheten:

- Guttungen har blitt kvitt doskrekken sin over natten (bokstavelig talt), og potta er herved pakket bort på boden.

- Å sette seg i boblebadet når en er sjuk er som å dra fra helvete til himmelen.

Skrevet

Næh, jeg burde jo ha grunn til å hate en masse i dag. Men jeg er faktisk tom for hat, og har jo heller ingen å skylde på... så da får det være. Har dessuten trodd i hele dag at det var mandag... så jiippii for fredag!

- Og god bedring til toxic&unger

Skrevet

- Ansvar for kveldens matlaging.

Må man lage mat hvis man ikke har lyst?

Skrevet

Da får du jo bare ta med familien på tur, det blir hyggelig :-)

Skrevet

Jeg driver og flytter og har vært tur-retur Tønsberg TO ganger allerede i dag. Tror ikke bylten på 6 uker, som vanligvis er usannsynlig tålmodig og ellers glad i å kjøre bil, hadde blitt så fornøyd med en tredje tur, gitt.

Fårra værra grenser!

Skrevet

Var jo tabbe å ikke ta med seg en fra peppes med det samme da! Ja, ja, lett å være etterpåklok. Få bare bli rosa shots på deg i dag da :-)

Skrevet

Man har jo aldri lyst på ting når man har det tilgjengelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...