Gjest Toxic Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 - Sjuke unger. - Halsen skurrer, øynene er blodskutte og føles som de er overtrukket med sandpapir. Feber har jeg også. - Å måtte se på rotet som samler seg på kjøkkenbenken, de tusen lekene på gulvet og hundehårene langs gulvlistene uten å ha energi til å gjøre noe med det. - Istid 3. På tre dager har jeg sett den seks ganger. Et par lyspunkt i all elendigheten: - Guttungen har blitt kvitt doskrekken sin over natten (bokstavelig talt), og potta er herved pakket bort på boden. - Å sette seg i boblebadet når en er sjuk er som å dra fra helvete til himmelen.
blomstre Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Næh, jeg burde jo ha grunn til å hate en masse i dag. Men jeg er faktisk tom for hat, og har jo heller ingen å skylde på... så da får det være. Har dessuten trodd i hele dag at det var mandag... så jiippii for fredag! - Og god bedring til toxic&unger
Gjest Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 - Ansvar for kveldens matlaging. Må man lage mat hvis man ikke har lyst?
blomstre Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Da får du jo bare ta med familien på tur, det blir hyggelig :-)
Gjest Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Jeg driver og flytter og har vært tur-retur Tønsberg TO ganger allerede i dag. Tror ikke bylten på 6 uker, som vanligvis er usannsynlig tålmodig og ellers glad i å kjøre bil, hadde blitt så fornøyd med en tredje tur, gitt. Fårra værra grenser!
blomstre Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Var jo tabbe å ikke ta med seg en fra peppes med det samme da! Ja, ja, lett å være etterpåklok. Få bare bli rosa shots på deg i dag da :-)
Gjest Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Man har jo aldri lyst på ting når man har det tilgjengelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå