Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Kjempe fin. Klar til å feire 1.mai nå så! HIPP HURRA!!!
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Blir bare bedre og bedre.. etter tom timers nattevåk i natt med mini, så jeg er i knallform.. tror jeg skulle hatt en kaffe snart..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg går å gleder meg til å feste i morgen :-) Første gang siden jeg fikk sønnen min for 2,5 mnd siden :-) Har ikke festet på nesten 1 år, så gleder meg masse. Men syntes det blir rart å ikke ha lillemann hos meg på natten. Han skal være sammen min min mor og tante, så vet han er i de beste hender da :-) Åssen er det hos deg da?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Er hjemme med syk unge, som er hyperaktiv. Noe som resulterer i ett vanvittig mas og surving.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 får håpe du ikke får altfor stor melkspreng da! hehe (vet ikke om du ammer men) selv er jeg helt fin, lillejenta mi tar en ekstra dupp nå, noe som passer meg ypperlig, da jeg begynner å få litt vondt i hode HI.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 huffda! god bedring til ungen din ! (ellers får du holde hodet kaldt ) HI.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Nei, håper ikke jeg heller :-) Tar med pumpe, så går nok bra :-) Deilig når de sover litt, spesielt hvis man ikke er helt i form selv. Lillegutt sover også, det passer meg også ypperlig, siden kaken jeg lager snart er kald nok til å ta glasur på :-) God bedring med hodet!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Takk for det, har bitt meg i tunga flere ganger idag:-p pappa'n kommer heldigvis snart hjem.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 bare hyggelig bitt deg i tunga? det er sååå vondt det!! *prøv å holde tunga rett i munn* hehehe! HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 kaaaaake! <3 hvor bor du? hehehe! neida takk skal du ha men går visst ikke så bra alikevel med hodet! hun våknet nå! HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå