♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Vi venter nr to og har begynt å tenke på soveplass til bittelille. Har sprinkelseng, men den får ikke plass på soverommet vårt.
Minesmå:)+en til! Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Vi hadde Leander vugga i stua. Kjempefornøyd. Måtte legge den bort da småen ble rundt 5 mnd, da var han på vei utav! Jeg kan anbefale den.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Jeg hadde litt lyst på også til minsten, men det ble ikke noe av, gadd ikke bruke penger på noe som kom til å vare så kort
Hikken Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Vi hadde også Leandervugge og elsket den! Kjekt å kunne ha litt kroker her og der så man kan flytte den som man vil (en i stua, en på soverom, en hos svigers osv.) Vil ha den til nestemann også )
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Jeg har sydd meg vogge selv jeg:-) Med bevernylon, et fint stoff på tilbud og rundpinner, kroker, tau og ei tynn plate til bunn fra byggmaker ble det kostende ca 350 kr:-)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2010 Tusen takk for svar! Kanskje det er en ide å sy selv? Brukte du mønster da du sydde?
c*h*r Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 kan absolutt anbefale det!!!brukte den til eldste mann til han va ca 1år..bruker den på andre mann som e snart 8 mnd!har en krok i tv-stua og en på soverommet vårt! Hjelper masse når han er syk og ikke får sove. http://www.laidback.no/babyvugger-hengestoler/den-indiske-babyvuggen
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 Nei, jeg bare prøvde meg litt frem... Sydde først utsiden med bevernylon, la en plate i bunnen, og sydde et fint lyst stoff på "innsiden". Jeg kikket på den vogga som selges, som har striper, og prøvde å etterligne den:-) Jeg kan prøve å ta noen bilder å legge ut på bloggen min om du vil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå