Gå til innhold

Vil du anbefale hengevugge? Eller er det bortkastede penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr to og har begynt å tenke på soveplass til bittelille. Har sprinkelseng, men den får ikke plass på soverommet vårt.

Skrevet

Vi hadde Leander vugga i stua. Kjempefornøyd. Måtte legge den bort da småen ble rundt 5 mnd, da var han på vei utav! Jeg kan anbefale den.

Skrevet

Jeg hadde litt lyst på også til minsten, men det ble ikke noe av, gadd ikke bruke penger på noe som kom til å vare så kort

Skrevet

Vi hadde også Leandervugge og elsket den! Kjekt å kunne ha litt kroker her og der så man kan flytte den som man vil (en i stua, en på soverom, en hos svigers osv.)

Vil ha den til nestemann også :o)

Skrevet

Jeg har sydd meg vogge selv jeg:-) Med bevernylon, et fint stoff på tilbud og rundpinner, kroker, tau og ei tynn plate til bunn fra byggmaker ble det kostende ca 350 kr:-)

Skrevet

Tusen takk for svar! Kanskje det er en ide å sy selv? Brukte du mønster da du sydde?

Skrevet

Nei, jeg bare prøvde meg litt frem... Sydde først utsiden med bevernylon, la en plate i bunnen, og sydde et fint lyst stoff på "innsiden".

Jeg kikket på den vogga som selges, som har striper, og prøvde å etterligne den:-) Jeg kan prøve å ta noen bilder å legge ut på bloggen min om du vil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...