Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Fornøyd??? Får ikke vår til å virke jeg... Det kommer jo ikke pepper ut av den jo! Noe jeg gjør galt? Eller er det noe galt med den? Så langt er jeg slett ikke fornøyd med den nei til tross for at den kostet rundt 400 kr
Berta_78 Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Kan du ha kjøpt en saltkvern? Jeg har gjort den tabben før, gikk til butikken og kjeftet og smelte fordi den ikke virket :-D
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 tror jeg har dysleksi for jeg leste puppekrem
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Nei, vi har begge deler og de er ikke like Grovkvernet pepper får vi ut...innimellom... men finkvernet er jo helt umulig. Det kjennes ikke ut til at den tar pepperkornene HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Ja, Peugeot PUPPEKREM hadde nok vært tingen. SIkkert et ekslusivt merke Men hva skulle den puppekremen funke for?? At uttørka ammepupper blir som ny med skikkelig sprett og schvung i?? Hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå