Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Er så glad for at jeg kan oppleve det privilegiet det er å ha hund!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Enda så DRITTLEI jeg er av disse innleggene, må jeg si at hund er best. Ville ikke hatt katter.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Hest er best ingen protest! Si meg.. hvor gammel er du?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Har hatt både katt og hund.. og savner ikke hund for å si det sånn. katter er kos det..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Har ikke hund, ikke har jeg gått glipp av noe heller.
Lilleleen Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Jeg er vokst opp med begge deler. Har to hunder nå, men har lyst på en devon rex etterhvert. Alle slags dyr har sin sjarm rett og slett. Noen er mer kattemennesker, liker dem sine egenskaper best. Og noen er hundemennesker og liker dem sine egenskaper best. Og noen liker begge deller eller andre dyr )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Hunder er illeluktende og uselvstendige. Folk som vil ha hunder må det dermed være noe galt med.. Du må i tillegg ha de i bånd og plukke opp dritten deres. Takke meg til katt. De er majestetiske.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Jeg har bare gutter, men vil helst ha jenter....Men det er ikke lov å si høyt...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Er så heldig at jeg har begge deler jeg Foretrekker dog katter, da de er mye mer selvstendige og du ikke hele tiden må "stå på pinne" for dem. Du kan heller skrive et innlegg der det står at de som ikke har dyr, går glipp av noe...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 dere som har dyr i huset aner virkelig ikke hva dere går glipp av!ingen skitt, dyrehår i maten,ingen kattedass i hjørnet,ingen som man MÅ gå tur med hver dag,ingen som vekker deg om natta... HÆÆÆRLIG å ikke ha dyr!!!
Hopptetussa90 Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Jeg har hund, og kunne gjerne klart meg uten. At noen drar disse hårete, stinkende og ekle rumpesleikerne inn i huset frivillig kan jeg ikke fatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå