Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Men hva skal jeg egentlig si? Hva kan jeg spørre om, og si, for at jeg skal skille meg litt ut fra mengden, sånn at de kanskje tar en ekstra titt på cv og søknaden min...?? Er fersk på dette. Gruer meg litt..!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 ikke ring før de har mottatt den vertfall
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 neida:) fristen gikk ut 19.april, og jeg sendte den en uke før det.. Er en attraktiv jobb, med mange søkere, så tenker at jeg må ringe også, så jeg ikke bare forsvinner i søknadsbunken...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 lurt av deg, gir et godt inntrykk å ringe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Hvis du skal ringe så må du i hvert fall ha mer å si enn "har du mottatt søknaden min". Hvis det er en attraktiv jobb så er det sikkert mange titalls søkere (om ikke flere hundre), og etter den en-og-nittiende telefonsamtalen med "har du mottatt..." så ville jeg vært tilbøyelig til å utelukke alle søkere som hadde ringt... Sannsynligvis vil de ikke huske navnet ditt hvis du ringer heller, med mindre de akkurat har lest søknaden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå