Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Her kommer jo det ene innlegget etter det andre om det er åpne butikker i morgen. Er det virkelig så mange uopplyste rundt omkring, eller er det hukommelsen som svikter?
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Tror det er ukjent for flere, men de fleste innleggene er nok forumtroll
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Noen er nok troll ja, men noen er dessverre seriøse også.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Er vel som sagt i en annen tråd her, de som alltid har fri på lørdager og ikke får en ekstra fridag selv ikke har tenkt over at det er rød dag i morgen. Er jo noen som tror butikkansatte skal være tilgjengelig 24 timer i døgnet 7 dager i uka
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Ja, skjønner ikke hva som skjer med befolkninga her i Norge. MEN gjett om jeg kommer til å godte meg imorgen når det er mange som skal ta helga shoppingen (a)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Hvordan kan du forvente at jentene her inne skal vite slikt. 1. mai er da vel ikke et tema på Paradise Hotel....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Nå er ikke 1. mai BARE snakk om en fridag. Dagen har jo i høyeste grad en betydning også. Nå er ikke jeg av de som markerer dagen i noen grad, men jeg vet da hva dagen står for allikevel. Det er jo barnelærdom. HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Eeh, javel. Tror du må lese leksa di en gang til....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Skal Gro få æren for 1. mai også nå? Ha, ha, ha. Om du skal belære andre bør det helst være i et tema du i hvert fall har bittelitt peiling...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 Ehh... Grodagen var en ekstra feriedag som ble innført tidlig på 80-tallet. Utover de fire ukene med ferie som man hadde i året, fikk man altså denne dagen ekstra. Grodagen har forsvunnet og blitt bakt inn i den 5. ferieuka for de organiserte. De uorganiserte har kun krav på 4 uker og 1 dag med ferie. 1. mai er arbeidernes internasjonale kampdag, og er en demonstrasjondag. Da skal arbeiderne stå samlet og kjempe for goder og rettigheter i arbeidslivet bla. annet kortere arbeidsdager. Den ble markert første gang i Norge i 1890. Det ble en offentlig høytidsdag i 1947 og på denne dagen blir den kjente Internasjonalen sunget av arbeiderbevegelsen og samt sosialistiske partier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå