Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Bader dere med OB når dere har mensen, eller er det dumt? Tenker på offentlige bad da!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Siste par dagene med mens er det ikke noe problem, da kan jeg både gå i basseng og på stranden med tampong. Men de første par dagene kunne det ikke falle meg inn, da blør jeg så mye at jeg blør tvers gjennom den største tampongen i løpet av en time, skulle det atpåtil kommet til litt vann utenfra ville tampongen vært gjennomtrukket på en halvtime. Nei første dagene er det tampong og bleie sammen eneste som fungerer og minst mulig bevegelse... Hvis du ikke blør så mye kan jeg ikke se at det er noe problem å bade uansett når i uka du befinner deg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Okey, jeg blør minimalt hele tiden. Da tar jeg sjansjen....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 bare husk å bytte tampong etter badet. Og du bør vel helst bytte kort tid før badet også litt avhengig av hvor mye du blør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå