Gå til innhold

Dere som har vært utsatt for utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har dere fått vite hvorfor mannen var utro mot deg ? Isåfall hva var grunnen ?

Er så redd for at min mann er utro mot meg. Føler at forholdet vårt bare sover, alt er rutiner. Er så redd for at han har søkt spenning en annen plass.

Så hvis dere orker eller klarer å snakke om det, fortell gjerne hvorfor han valgte å være utro.

klem!

Skrevet

Haha, joda: "Det bare ble sånn" har jeg fått høre:)

Han gadd ikke å være sammen med henne etter at det ble slutt mellom meg og han heller så da var det kanskje bare for spenningen, stemningen eller vanskeligheter med å si nei. Det er skjeldent det er noen dyp, meningsfylt grunn, gitt...

Skrevet

Hehe, endelig et normalt innlegg om utroskap.

Han sa det var fordi jeg ikke ga han nok sex. Han elsket meg og det var bare meg han ville være sammen med. Men han fikk ikke nok sex. Han ymtet om åpent forhold en stund før dette. Noe jeg trodde var en spøk. Men forstod etterpå at det var det ikke.

Skrevet

Vi hadde ikke hatt sex på tre år fordi jeg ikke hadde lyst. Ble enige om å få et barn, spira satt på ett forsøk og så ble det sextørke på nytt. Han ville kun ha en elskerinne, men ble forelsket i henne.

Skrevet

Jeg har vært utro. Grunnen til at jeg gjorde det var nok beruselse. Altså ikke alkohol (selv om det var endel av det inni bildet) Men beruselsen av å føle at noen vill ha meg (patetisk jeg vet) To tette, og en mann med null interesse for sex= er ganske herpa selvbilde. Og så kommer den kjekkassen. Og hva vil han, jo han vil ha meg. Jeg klarte ikke å tenke klart. Man skal ikke undervirdere følelsen av å være attraktiv tror jeg. Det var grunnen til at jeg var utro. Ingen god grunn, men den ærlige grunnen.

Og i tilfelle du lurer. Jeg ELSKER ELSKER ELSKER mannen min. Og ikke en dag går uten at jeg angrer på det jeg gjorde.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at det kan være noen god grunn for å være utro.

En er utro fordi en er en totalt ubrukelig idiot, og om en tilgir sånn så finnes det ikke synd på en om det skjer igjen. Og det er det samme om det er mannen eller dama som er utro, en er like blåst i topplokket uansett.

Alle såkallte "grunner" utenom dette er bortforklaringer og rettferdiggjøring.

Skrevet

Samboeren min var utro, og hadde mye kontakt med denne jenta bak ryggen min. Han dumpa t.o.m meg for å være med henne. Det fant jeg ut ETTER jeg ble dumpa..

Vel, sambo dumpa den nye jenta også..Og dro hit og dit med flere jenter, før han en dag kom tilbake og fortalte meg hvor jævli alt var, og at han angret så fælt. Han tenkte på meg konstant, og ingen av de andre jentene kunne måle seg med meg.

Etter en stor oppvask, hvor det kom frem at han gjorde det fordi det var så deilig å få OPPMERKSOMHET, og at det var noen der ute som ville ha HAN, og som SÅ han, så begynte vi sammen igjen.

Etter dette, vil jeg si at å føle seg attraktiv og "deilig" er noe av det viktigste i et forhold. Hvis man slutter å se på hverandre, og gi komplimenter, så tror jeg man fort blir berusa av noen andres oppmerksomhet..

Skrevet

vi har snakket mye om å krysse streken og gå hen å være utro.

vi har snakket mye om hva vi tror vil få en til å være utro.

og vi har lagd en "regel" på at hvis vi kommer i den situasjonen at vi føler at ting ikke er bra der vi er og føler for å søke spenning så skal vi si fra!

vi har lovt hverandre at vi skal prøve å si at nå har jeg d ikke bra og tenker faktisk på andre!og fristes til å gjøre dumme ting. SÅ SKAL VI TA TAK DER OG DA!!

vet ikke om dette funker og om vi tørr og innrømme noe sånt, men vi begge er enige og han har faktisk sagt en gang vi kranglet at jeg var så sur og sint at han nesten ville finne en ny dame. (d tror jeg han bare sa for å få litt skikk på meg, og bedre ble d)

jeg tror at dette er litt metoden for oss:)

har ingen utro historier etter vi har blitt "voksne" og fått barn.

jeg var utro noen ganger da vi var små(15-16) er nå 24 og 25.

Skrevet

Her var det også mannen som hadde ei elskerinne på si i over 7 år. Pga vi hadde ikke nok sex i følge han.

Skyt meg gjerne men jeg syntes dette var en grei ordning. Jeg fikk sex etter mine behov og han etter sine. Det er meg han elsker, meg han kommer og sover sammen med hver natt. Meg som får hele lønninga hans på min konto til regninger. Vi har 2 barn og han er en kjempe pappa.

Han og elskerinna har ingen følelser for hverandre, det er kun sex. Han snakker aldri om familien sin med henne, og han snakker ikke om henne med meg.

For oss fungerer dette helt fint.

Skrevet

Jeg hadde ikke lyst på sex, enkelt og greit. Eller rettere sagt, jeg hadde ikke lyst på ham. Vi gikk til seskualterapi og jobbet med saken, men det gikk ikke. Jeg trodde han var innforstått at et liv med meg ville bli uten sex. Sex er tross alt ikke det viktigste i et ekteskap. Han mente vi hadde en så fin hverdag at vi fikk ta det som det kom. Problemet oppstod vel da han ble forelsket i en annen på jobb.

Skrevet

Han valgte det fordi han er notorisk utro. Dvs han bruker nye forhold som avledning når hverdagen blir for trå og kjedelig. Han har aldri flyttet fra en dame uten at det sto en ny en klar og ventet som han flyttet rett inn til.

Skrevet

SEr ut som om det er forunderlig mange her som har ubrukelige mannfolk... Synes virkelig synd på dere! Dere kan faktisk finne bedre!

Skrevet

Hold kjeft du siste her.

Si at vi har ubrukelige mannfolk selvom de er utro er vel ikke noe pent sagt. Er som at du mener vi er noen idioter, tapere som er sammen med slike menn. Vi kan ikke alltid vite dette, og er ikke noe vi ønsker. Men av og til så gjør menn feil, også kvinner gjør slike feil. Betyr ikke dermed at menn eller kvinner er ubrukelige og idioter selv om de gjør en feil.

Mange av oss er fornøyd med den mannen/kvinnen vi er sammen med. Men de har gjort en feil. Mange klarer å tilgi dette nå, for det er ikke så "skammende" som før.

Så pass litt på hva du sier.

Skrevet

Selvfølgelig er det noe dere ønsker så lenge dere velger å fortsette å leve med slike folk! Og ja, dere må være komplett idiot for å finne dere i sånn! Og enkelte feil er rett og slett for store til å bortforklares. Så pass deg litt selv før du tilgir, for da har du selv valgt at det skal skje igjen!

Ikke så skammende som før? Uansett er det like simpelt og patetisk

Skrevet

Min x var utro på jobbreiser. Jeg fant dt ut ved at jeg hadde fått klamydia... Han ville aldri ha sex hjemme heller, så for han var det utelukkende spenning... Han har blitt skilt i ettertid, og har et stort behov for nye damer for å tenne... Godt jeg ikke ble gift med ham! (og takk til deg som ga ham klamydia, uten deg hadde jeg kanskje ikke funnet ut at han var en dritt)

Skrevet

mannen fortalte meg om begge gangene selv, men jeg viste at noe var galt. dette gikk ikke i lengden og det ble slutt for noen år siden.

Skrevet

grunnen var spenning, og at har var forelsket i den ene, den andre aner jeg ikke.

Skrevet

Han visste ikke var det første han sa

aldri gjøre det igjen sa han også

han gikk bak ryggen min så mange ganger at jeg har ikke tellingen..

MEN fikk vite i ettertid at han var lystløgner og grenset til psykopat så han var vel ikke helt normal da

Skrevet

jenter, dere må jo gi mannen deres sex i ny og ne. Er ikke alltid at jeg er superkåt heller men det er da en del av ett forhold, så vil han så gjerne ha sex så får han det. Blir som regel kåt etter en stund uansett. når menn er utro skyldens det veldig ofte lite sex hjemme, tenk på det og still opp selv om du ikke har kjempelyst der og da. Noen ganger må man gjøre ting man ikke har lyst til.

Skrevet

Hadde ikke jeg fått sex av mannen min hadde jeg også vært utro. kan ikke leve uten ett seksuelt samliv over lengre tid, da dør forholdet og man søker spenning og nytelse andre steder. synes det er godt forståelig.

Skrevet

Sex og kjærlighets-avhengighet, var grunnen til min mann. Mannen har gått i terapi, og forholder seg til rusproblemet sitt. Er ikke utro lenger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...