Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Alle syns selvfølgelig at barna deres har sjarm, men kan dere se at de ikke er så pene.. Eller rett og slett mindre pene????
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Selv på et anonymforum kan det være en lei sak å innrømme.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Da vår yngste var liten var hun veldig lite pen! Som en tjukk bull dog og huden hang fra kinnene hennes. Jeg tror virkelig ikke andre syntes hun var pen heller, mest bare komisk. Nå derimot syns jeg begge barna er pene og jeg tror andre ser dem som normalt pene barn. Men jeg syns ikke de er penest og vakrest av alle barn Jeg klarer å se at andre kan ha finere ytre skjønnhet.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Jeg har en mindre pen gutt. Og en regelrett stygg pike. Utseendemessig. Jenten har klart sjarme! For hun er så bestemt, snill osv. Men peneste ungene i kullet er de klart ikke. HELT klart ikke. Jeg elsker dem! Men pene? Nei. Om jeg syntes det er trist. Tja. Jo, jeg gjør vel det. Pene mennesker ser ut til å ha det en god del lettere, med det meste, enn oss gjennomsnitts mennesker.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Hehe anonym 12:53, morsom beskrivelse:) Samme her egentlig, når gutten vår var liten så jeg at han ikke var så pen.Han var så urund i hodet og digre kinn, øynene ble liksom litt borte. Heldigvis syns jeg han har vokst seg søtere:) Men for meg er han selvsagt verdens beste uansett:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Barna mine er nok ikke modelemmner, de har rett å slett ikke ansiktstrukturen til å være i klassisk skjønnhet klassen. De er ikke stygge, har symetriske ansikter og jeg gleder meg veldig til å se hvordan de ser ut som voksne. Hvem vet kanskje de blir små svaner til slutt. Kommer ALDRI til å si dette høyt til en levede sjel, men jeg klarer å innrømme det her ovenfor meg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Jeg klarer ikke å se at andres unger ikke er pene engang jeg da...Barn har gjerne ikke så markerte trekk enda så de er ofte pene synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Jeg er gravid med mitt første barn nå, og noe jeg tenker på er om jeg får et barn som er mindre pent.. Men uansett vil vel jeg syns at han har sjarm eller? Syns det er bekymringsfult egentlig hvis man ikke syns sitt eget barn er pent... Håper jeg syns det ihvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Jeg var ikke særlig pen som barn men er veldig pen nå...Jeg hadde litt utvaskede trekk som barn, ikke noe spesielt liksom, men nå er jeg høy og slank, og har høye kinnbein og et pent ansikt. Har blitt spurt mange ganger om jeg er modell. De som var penest i klassen da jeg var liten er ikke særlig pene nå.. Datteren min er utpreget mye penere enn meg. Hun har de klassiske trekkene som store klare øyne, nydelig smil og tannrad, pen smal nese, gyllen hud og roseformede lepper. Håper ikke hun vokser seg styggere med årene..he he
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Jeg kommer heller ALDRI til å si dette høyt, men jenta vår er lite pen og lubben.. Håper hun vokser seg litt penere med årene, hun er 5 år nå.. Uff føler meg fæl som sier dette for hun er jo så skjønn lita jente ellers, men utseendemessig er hun dessverre ikke det:((
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 Jeg er også redd for å få et stygt barn.... Uff håper jeg i så tilfelle ikke ser det selv:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #12 Skrevet 30. april 2010 Nei, jeg er utrolig fornøyd med verket mitt. Hun er alt hva jeg ikke er Men hadde hun hatt en feil så hadde jeg nok sett det. Lurer noen ganger hvordan jeg kunne være med og lage noe så pent. Nabojenta deriomt er fæl... ser ut som en gammel gubbe.. slitsom og ikke sjarmerende enda så hardt jeg prøver og finne noe fint med hu. Men er sikker på at mora hennes syns hun er verdens vakreste
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. april 2010 #13 Skrevet 30. april 2010 De første 2-4 mnd av sine liv synes jeg egentlig ikke at barna mine var noe pene. De var skjønne og søte, men ikke pene. Når de bikket ca 4 mnd begynte de derimot å vokse seg inn i trekkene sine og ble veldig pene. Vesla f.eks hadde veldig rødmusset hud og litt vel mange haker og runde kinn som nyfødt, mens nå som hun er 8 mnd (og blitt mye slankere i forhold til lengden sin) har hun fått veldig delikate og fintformede ansiktstrekk. Øynene er blitt store og litt skrå, vippene blir nesten dag for dag lengre, tettere og mørkere og jeg merker jeg får flere og flere kommentarer på henne, er veldig ofte folk stopper meg og slik og sier at de synes hun er helt nydelig. Var ingen som gjorde det når hun var mindre, da var det mer et høflig "å så søt" når de tittet ned i vognen. Synes hun er veldig pen nå, og veldig sjarmerende med stort smil og glimt i øyet. Spent på hvordan hun blir når hun blir eldre. Ellers så synes jeg utseende går litt i faser jeg. Ta f.eks min eldste som nå er 7 år. Han var ikke noe pen som nyfødt, normalt pen som større baby, vakker som 1-2 åring (fikk sinnsykt mange kommentarer på det), mer vanlig pen som 3-6 åring, mens nå synes jeg han er blitt veldig pen igjen. Tror han kommer til å bli en vakker tenåring og en litt over snittet pen voksen mann.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #14 Skrevet 30. april 2010 Jeg synes vår var vakker når hun var nyfødt. Utrolig sukkersøt, med rene trekk og perfekt hodeform. men etter et par uker når hun åpnet øyene skikkelig var hun ikke så pen igjen. Men når hun nærmet seg 3 måneder ble hun bare vakrere og vakrere. Jeg tror faktisk at hun er ganske vakker, for jeg klarte å se det når hun ikke var så vakker. Jeg kan godt se andre barn som er hakket penere, men jeg syns faktisk at dattera vår ligger i toppsjiktet. Husker jeg svarte på dette for lenge siden, da sa jeg at jeg ikke syns hun var det vakreste, men nå.. de nydelige BAMBIøyene, de søte ørene..alt er så velproposjonert. Og uansett om du ikke syns at ungen din er verdens fineste, så vil du uansett ikke bytte han eller hun ut med noen. Det er din unge, og han eller hun kan ikke se annerledes ut, da ville det ikke vært det sammen. Så tror ikke du skal bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #15 Skrevet 30. april 2010 12.53 her. Syns ikke noen skal gå rundt å være redd for å få et mindre pent barn. Selvsagt vil man at ens barn skal ha alt, men utseendet er ikke alt. Min bulldogdatter har istedet en utrolig fin personlighet. Hun er veldig tullete og sjarmerende. Det kommer man også langt med Lenger vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 Jeg synes begge jentene mine er vakre. Storesøster har store brune øyne, fyldige lepper og brune korketrekkere. Husker jeg var redd for at lillesøster skulle bli den mindre pene av dem. Men heldigvis er lillesøster også vakker. Hun har store lyseblå øyne med en mørk ring rundt, fyldige lepper og blonde korketrekkere. De får en del oppmerksomhet, spesiellt siden de er så forskjellige. Jeg har tenkt tanken, at jeg ikke klarer å se feilene deres fordi jeg er mammaen. Men er mange som har fortalt meg at jeg har spesielt vakre barn. Så da velger jeg å tro dem:) Selv er jeg ikke spesielt vakker. Bare helt normal.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 jeg må nok bare innrømme at jeg har de nydeligste barn på denne jord. Udiskutabelt;-) Flere ganger har fremmede folk kommentert hvor pene de er. Håper de ikke vokser det av seg! De har blitt brukt i reklamefilmer også pga sitt vakre utseende..:-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #18 Skrevet 30. april 2010 min 4 mnd sønn er nå helt utolig søt,ser ut som et skikkelig lykkwtroll med hår stående rett opp og en pent lite fjes ,men... fikk bilder av da han var nyfødt i dag og herreminhatt han var definitivt IKKE søt eller nett eller noenting da han kom til! et skvisa i tryne,masse prikker i fjeset,store poser under øynene, talgprikker over hele haka...kan med handa på hjertet si at han var definitivt ikke så fin å se på... men han er det nå da heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå