Gjest Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Trenger kanskje ikke advare dere her inne, siden dere neppe får se meg i all min . .. eh... prakt...? Likevel føler jeg for å fortelle om mitt store valg til noen, jeg har til og med satt ned veto på dette - så mannen har ingenting han skulle sagt. Jeg har siden jeg sto opp ryddet, vasket, hengt opp, sortert og pakket bort klær. For små, store, gamle, hullete, skitne, rene, nye, flekkete klær. Ahh. En deilig avgjørelse dette. Hovedproblemet er vel vinteren kanskje. Så lurer jeg på hvor mannen skal gjøre av hammeren og tomstokken når han er på jobb. Men pytt, pytt. Detaljer, detaljer.
blomstre Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 snekkerbelte er vel ikke klær, så det kan han vel få ha?... :-)
Gjest Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Sånn at verktøyet kan henge fritt med det andre ferktøyet mener du? Uhhh, my eyes!!! :-P
Anne-B. Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Da er denne spesielt til deg: Prøv å overse den überteite introen, bare.
Gjest Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Skal du gjemme deg bort for alltid da, og ikke trave rundt på offentlige strender? Siden ingen her vil se deg i keiserens (nye) klær, mener jeg?
Gjest amandine Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Ikke for å virke helt teit, altså, men jeg holder på å lage meg trivelig vaskerom som en konsekvens av at vi ikke er nudister men en familie med 4 barn... Har satset stort og har nå 7 forskjellige skittentøyskurver inndelt i farger så selv barn med ungdoms sløvsinn(som min far alltid beskyldte meg for å ha) kan klare sortering. Ungene har en kurv på hvert rom med ansvar for å få sitt skittentøy sortert i vask(unntatt minste, han vet ikke hva tøy er), så vasker jeg og bretter og legger på plass i de respektive kurver og ungene bærer hver sin kurv i retur til kommodene. Undertegnede har tatt form som Nils Johan Semb og styrer laget med hard hånd!
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Praktiserer tydeligvis heller ikke nudisme her i gården, men har noe tilsvarende system, Amandine. Bortsett fra at jeg legger på plass for den lateste av den grunn at ellers havner halvparten i møddingen på gulvet fordi det ikke giddes å ryddes bort akkurat NÅ og man skal *bare* først, og så når det en gang ryddes så går det jaggu rett i skittentøyet og sirkuleres tilbake til meg på vaskerommet. Det får da være måte på hva jeg skal gidde, det koster meg mindre å legge det på plass, ikke minst i blodtrykk.
Gjest amandine Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Og jeg som engang kalte min (forøvrig rødstrømpe/68-mor/alltid med 150 % jobb og tid til alle utenom) for husmor og lurte på hvorfor hun gadd når hun ikke likte husarbeid.. Unnskyld mamma! Jeg skammer meg selv 25 år senere og håper inderlig du har glemt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå