Gå til innhold

Dere som har barn aaaaaaaner ikke hvor fantastisk det er uten..!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laaaange lørdager og søndager i sengen med kaffe og aviser

Ferie dit man vil uten å tenke på små drittunger som kanskje ikke synes bushen i Afrika er det mest interessante

Kan bruke alle pengene på meg selv

Er over 30, men kroppen min ser smashing ut

Masse fritid

Leiligheten er alltid prikkfri

Listen er lang for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jo ingen av oss som har vært uten noen gang.

Skrevet

Nei, har jo aaaaaldri vært uten barn så det aaaaaaaaaner jeg ikke hvordan er nei.

Men hva gjør du egentlig inne på et forum som dette?

Skrevet

Du må jo ha et visst savn etter barn hvis du vanker inne på disse sidene. Er du misunnelig eller?

Skrevet

Hva gjør du her inne egentlig?

Og har ikke alltid hatt barn, og vet hvordan det er både med barn og uten barn.

Skrevet

Nei, for barna sto selvfølgelig klare og ventet på oss den dagen vi ble født.

Herregud, dette må vel være det mest idiotiske tulleinnlegget ever.

Skrevet

Neida, for levde ikke "livet" slik i 33 år før jeg fikk barn, og har i ettertid innsett hvor tomt det var :D

Skulle aldri ønsket meg tilbake igjen.... :D

Takk for at du påminte meg, klart livet med barn er slitsomt til tider, men så absolutt verdt det.

Skrevet

kjære dere, ikke hiss dere opp.. se etter alle andre innlegg med omtrent samme ordlyd..

ikke hl

Gjest Morn du
Skrevet

Vet hvordan det er uten barn, og kunne aldri tenke meg et liv uten.

Så det så:)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg akkurat fikk en sånn merkelig lengsel i meg nå, kan det ha noe å gjøre med at et av trollene fikk tak i et munnspill nå nett???

Skrevet

Fikk barn som 30, tiden før det nøt jeg uten barn...nå som jeg har ett barn og en på vei kunne jeg ikke tenkt meg et liv uten!

Nyter dagene med ei kjempesnill jente på 2.5 år, har også fritid men syns det er best å bruke den med familien..

Hvem vil ha en prikkfri leilighet da? Den ser kanskje ut som det ligger ute til salgs hele tiden, og ingen tør røre noe i frykt for å sette ting ut av system :D

Reising er heller ikke noe problem....vil heller reise på ferie til et sted hvor man kan oppleve/gjøre ting enn å ligge på stranden å sole på meg solkreft :P

Den dagen du er så gammel at du får problemer med å gravid, angrer du nok på at du ikke tenkte på barn tidligere...velger du da adopsjon er det opp mot 5 år før du i hele tatt kan sette barnet i fanget å si det er ditt...og innen den tid er du nok for gammel uansett..

Lykke til med livet som barnløs - DU aner ikke hva du går glipp av :)

Skrevet

*wooooof*

(lyden av ironien som føk rett over hodet på svarerne i denne tråden)

Skrevet

ikke egentlig...men greit å si hva man mener uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...