Gå til innhold

dere som har angelsound

Anbefalte innlegg

Skrevet

teller dere hjerteslagene? jeg hører tydelig slagene men når jeg prøvde å telle dem så får jeg opp ca 80 slag i minuttet..men alle skriver at hjerteslagene er ca 140-160..blir bekymret jeg..

men var på tidlig UL i uke 10, da slo hjertet fint..er i uke 14..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var det nok din egen hjertelyd du fant :) Vår ligger nemlig på rundt 80. Let litt til du, husk godt med olje e.l., så finner du det nok :) Høres ut som en galopperende hest, ikke til å ta feil av :))

Skrevet

Veldig lett å finne sin egen hjertlyd, vanskeligere med babyen sin.. Men babyen sin er ca dobbelt så kjapp så din, så du er ikke i tvil om hvilken som er babyen sin når du finner den ;)

Skrevet

det er akkurat derfor man ikke skal ha slike idiotiske ting som angelsound hjemme,man blir bekymra om man ikke får det til!hvorfor kan du ikke bare gjøre som (nesten) alle andre og vente med å høre hjertelydene når du er på kontroller?

synes ikke synd på deg når du blir bekymra sånn som du holder på å styre med ting du ikke har peiling på...

beklager,blir bare så utrolig provosert av at ALT skal finnes ut av,høres, kontrolleres...det er jo nettopp derfor vi går til kontroll til jordmora!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...