Mammaen til Isak Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Vi hadde tenkt oss ut å se på hagemøbler, men alt annet enn plantasjen er jo stengt i morra det hadde jo jeg heelt glemt. Hehe. Så da blir det nok en rolig helg hjemme, nok å ordne med både innendørs og utendørs siden vi restaurerer huset. Men i morra skal man vel ikke jobbe ) Så da håper vi på varme i solveggen og et glass rødvin. Kanskje grilling. Isak er hos pappaen så her blir det ikke mer bråk enn vi lager sjøl
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Jente-øl i kveld og rolig helg ellers, skal pakke litt, da vi reiser på ferie/papapermisjon i varmere strøk på onsdag.
Gulosten™ Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 I kveld tror jeg at jeg skal ha verdens koseligste kveld på lenge, med 2 kjempesøte venninner som skal bli mine Doulakollegaer i bisnissen vi skal starte. For sært for noen kanskje, men vi skal spise først og så drikke rødvin og se film om vannfødsler! I morgen skal vi nok bare henge hos svigers, og se på tomta vår som snart skal få et hus på seg.
*Minnie Mus* Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Her er det rydding i hagen og ellers i huset som står på timeplanen. Grilling hos svigers på lørdag.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Fullt kjør denne helgen. Fotballturnering for mann og barn i morgen, pakke litt og konfirmasjon på søndag.
Mandalas Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Ikveld skal jeg på fest, tjoho! Første gangen på et halvår, og tredje gangen på et år! Lørdag hopper jeg over og søndag skal vi på lekeland med barna som en belønning for at de har kledd på seg selv hver morgen i en uke nå
* 5 om dagen * Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 ungene skal til svigermor i dag, og blir til søndag...så her skal vi slappe av, og gjøre som vi vil :-)) men er vel litt vi kan pusle med, både ute og inne, så vi skal nok få tiden til å gå. ellers skal vi to ha en bedre middag i morra kveld, og feire bursdagen til mannen med familie på søndag hos svigermor....vi gleder oss til denne helgen, for har vært full fart i noen uker nå.....
fox`y Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Mannen er på sjøen, elste skal til pappan, så jeg og lillemann skal ikke gjøre så mye. ute å sykle,gå tur og leike men d er no daglidags. skulle gjerne hatt litt finvær da istedefor pissregn. Ellers så blir d mye kos inne me god mat,godis og tv/film:) skulle gjerne hatt litt besøk,men alle har d så travelt.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Her blir det bursdagsfeiring hele helga. Snuppa fyller to på søndag, og siden vi ikke har så veldig god plass har vi invitert gjester både på lørdag og søndag. I kveld blir det vasking og rydding, pluss litt baking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå