Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg var i en 30 årsdag for snart 3 uker siden. Der satt jeg ved siden av ei jente jeg har vist hvem er siden videregående, men jeg har ikke hatt noe særlig kontakt med henne, bortsett fra at vi har snakket sammen på fester. Jeg er ganske rolig av meg, mens hun er litt masete og pågående, men veldig hyggelig altså... Så spør hun om hun har meg på facebook. Jeg har ikke så mange der så jeg viste godt at jeg ikke hadde henne. Da sa hun at vi må bli venner på facebook (fordi jeg skal på ferie til et land hun har vært på backpacking i, og hun ville at jeg skulle se bildene hennes). Greit nok. Siden vi har sikkert 30 venner felles kom navnet hennes opp på venneforslag for et par uker siden og jeg la henne til. Men hun har ikke akseptert meg.. Jeg blir litt usikker av sånt jeg, og føler meg litt masete liksom..Var det veldig dumt å legge henne til? Jeg kjenner ikke så godt til sånne uskrevne facebook regler... Jeg kjenner henne jo ikke sååå godt liksom, men hun har over 500 venner på facebook så så kresen er hun vel ikke, eller?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Kanskje hun egentlig ikke husker navnet ditt, hehe... Du får sende en melding og si det er meg som skulle se bildene dine, væær så snill a!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 He he..nei hun kjenner meg bedre enn som så. Jeg VET at hun vet navnet mitt.. Jeg kjenner hennes såpass godt at jeg har møtt foreldrene henes og vært hjemme hos henne..
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Vet du hva .. jeg har også en slik bekjent.. Vi var venner på fb, men hun laget seg ny profil og jeg fikk henne opp som forslag da vi har mange felles venner.. men hun godkjente meg ikke.. så at hun godkjente mange andre.. så jeg fjerna forspørselen og driter i hele jenta jeg..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Men, du kan ikke fjerne et forespørsel vel?
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Kan man vel.. tror du går inn på enten den vennen eller på vennelista.. jeg klarte i det iallefall
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Det kan gå laanng tid før jeg godtar en venneforespørsel, pga jeg glemmer å sjekke om noen nye har lagt meg til. Er sikkert derfor, dette hadde jeg ike ofret en tanke.
Voilà Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Rampongi! Måtte bare skrive ett innlegg her, siden jeg så deg nå Så kjekt å "se" deg Grunnen til at jeg ikke svarer på kommentaren på bloggen min er fordi bloggen da blir overvåket av sykehuset. Så vet du det:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 det skal du ikke tenke på Snuppeline! I know Koselig å se deg her inne fineste du!
Rampongi Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 nei,men svarte jeg ble jo anonym jo... unnskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå