Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Jeg skal egentlig ha mensen mellom den 8-10. mai. Jeg har følt mange "symtomer" på graviditet allerede.. (mulig det bare er ønsketenking) hehe! Men så var jeg så dum å tok en graviditetstest igår(!) Jeg er så svak. Den var selvsagt negativ. Er det noen mulighet for at jeg er gravid alikevell?
Gjest ->>- Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Joa, fullt mulig. En befruktning fjorten dager før tiende mai, tilsier at du slett ikke ville fått positiv test foreløbig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Man får ikke positiv test rett etter at man er ferdigpult. Du må bare smøre deg med et par ukers tålmodighet. Er det så vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Om testen er postitiv må du likevel vente enda 8 måneder før det blir noe barn:) Du kan likegodt begynne å øve på tålmodighet nå. Det er ikke sjans i havet for at du tester positivt et par dager etter at ungen skal ha blitt produsert. Det tidligste du får svar på dette er 4-5 mai, og antagelig enda senere...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 klart det er en sjans for det.... men som de andre også sier, det er alt for tidlig å se det allerede på en test. Så du må nok bare smøre deg med tålmodighet hvertfall 5-6 dager til.... Jeg testet veldig klart positivt dagen før jeg skulle ha mens.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #6 Skrevet 30. april 2010 Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha så mange "symtomer" allerede liksom.. Mensmurringer, hodepine, småkvalm.. osv..??
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #8 Skrevet 30. april 2010 Høres ut som du har en simulert graviditet fordi du vil det så gjerne. Get over yoruself already.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #9 Skrevet 30. april 2010 Det kan psyken din sørge for. Jeg testa negativt etter å ha fått melk i puppene, før jeg skulle ha mensen. Men jeg var da gravid likevel noen uker etterpå.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #10 Skrevet 30. april 2010 Nei det tror jeg ikke.. Jeg har vansker for å bli gravid, og har gått igjennom mange pp´er. Men aldri blitt kvalm å uvell.. Hvorfor så ufin? "Get over yoruself already".......? Smil å vær glad!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #11 Skrevet 30. april 2010 vil tro det er litt psykisk.... er veldig tidlig å kjenne symptomer da.... Men når det er sagt, jeg planla ikke å bli gravid, vi var i syden... jeg ble gravid 1.dagen der... og en uke etterpå så tissa jeg ekstremt mye og var småkvalm hele tiden og veldig trøtt.... jeg sa da at man skulle tro jeg var gravid med alle disse tingene jeg har. (Jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid, etter å ikke hatt eggeløsning på 4 år så var det liten sjans for det sa legen). Da jeg kom hjem tok jeg en test (hadde tilgang på det på jobben) bare for å bekrefte at det ikke var tilfelle... og jeg var gravid... det var dagen før jeg skulle ha mensen. Men om man prøver veldig på å bli gravid og håper så inderlig på at det skal skje så kan det jo lett bli slik at man kjenner etter symptomer som kanskje ikke er der... Uansett, masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå