Trudelutt_ Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Hadde mens termin 9 April , min første UL 23 apr men korregert til 30 Apr til slutt . Det vil si 3 uker mellom mens og UL termin . Min første fødsel endte i akutt keisersnitt etter en lang å hard fødsel med 10cm og pressrier på 1,5 t . De har snakket om å sette meg i gang en uke før ( UL termin 30 april ) men her sitter jeg enda , fortapt å med fødselsangst . De oppe på sykehuset snakker rundt einaen å alltid en ny lege som skal snakke med meg å kikke på meg . Skal opp nå i dag 12.30 noen tips til hvar jeg kan forvente meg , noen som har ver borti lignendes situasjon som kan oppmuntre ? Eller hva jeg kan si til legene der oppe . Har vist seg at jenta i magen nå er rett i underkant av 4kg , det var min første også
EleResa Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Vet ikke om jeg kan hjelpe deg, men i mitt første svangerskap hadde jeg også over 3 ukers forskjell mellom mens- og ULtermin. Fødte på termindato, ifølge UL. Ønsker deg masse lykke til!
Løvinna30 Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 jeg vet ikke helt hvordan jeg kan trøste deg eller hva jeg skal si. men, jeg var på UL i uke 17 og da mente de jeg hadde termin 31 juli. Også har jeg vært på UL to ganger i mellom, (valgfri, og 3d). begge de reagerte på at ungen var litt stor i forhold til hvor langt jeg er på vei, de sa som så at de trodde term var nesten uke tidligere. Hvis jeg skulle gå til 31 juli kom ungen til å veie godt over 4 kilo. hadde sist mens 10.10. så termin 31.07. føler jeg må gå gravid en uke lenger enn alle andre.. Så jeg syns det er noe rart her, men jeg får ikke gjort så mye. i følge mens termin skulle termin vært 19 juli. Syns leger bør se ann vekten på babyen og magen, og legene skal jo se ann den gravdide også. Men du, det går nok bra. De passer godt på deg og bebien din. Og hvis det skulle være noe kan du si det, si det som det er. Eller skriv et brev, skriv ned det du tenker og ønsker. Lykke til, klem
Trudelutt_ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2010 Har nå vert på sykehuset , fikk snakket med en riktig snill og omtenksom lege Hun fikk roet meg litt , å ville ikke sette meg i gang pga. tidligere keisersnitt , men er mer rolig i kroppen nå etter samtale med en så snill og god lege . Hun rusket skikkelikt og sa jeg måtte ha sex , eneste som kunne hjelpe uten at de brukte medikamenter. Fikk ny time 5 mai , men innen den tid hadde jeg nok fått , så får krysse fingrer og ter at det skjer noe snart Tusen takk for flotte svar
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 30. april 2010 #5 Skrevet 30. april 2010 Føler så sinnsykt med deg!! Med min første hadde jeg mens termin 6 mars og ul term 6 april! jeg gikk 10 dager over før de satt meg igang og han kom ikke før dagen etter. Og den fødselen frister ikke en gang til for å si det sånn. jeg har fått beskjed om at jeg ikke rekker frem til igangsettelses datoen min den 6 mai, men det er bare en dag over mens term, og 14 dager FØR ul term, så jeg sender masse fødestøv til deg! Jeg vil på konsert i kveld nemlig.
Trudelutt_ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2010 Utrolig stor forskjell på hvordan de ivaretar gravide fra sykehus til sykehus synest jeg . Det viktigste er de holder det de lover å ikke snakker rundt einaen . Håper du fikk gått på konsert å kost deg Enda baby i magen jeg heh
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. mai 2010 #7 Skrevet 1. mai 2010 Fikk dratt på konserten vettu=) Den var helt KONGE!!!! I dag har jeg en overhyper baby i magen, brun/rød guffe på papiret etter dobesøk nå. Mensmurringer, litt kynnere, så virker ikke som det skal skje noe, selvom det hadde passet veldig fint for vi har barnevakt i natt! Så har spist tung mat og skal hoppe i bingen i kveld, brått finner ho veien ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå