Gå til innhold

Enkel mat (som kan lages på grill) og som faller i smak hos barna? Pølser og hamburgere er oppbrukt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Får besøk av noen unger i dag, og vi skal være ute i hagen, spise mat på terrassen osv. (gassgrill, hvis det har noen betydning..)

Pølser og hamburgere har vi hatt så mye i det siste, så jeg trenger tips til hva jeg kan tilberede på grillen, som både barn og voksne liker...

Har du noen gode ideer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kylling marinert i tandoorikrydder (rajah er det beste merket - supermarked eller innvandrerbutikk)

Skrevet

fiskekaker, kyllingfilet.

Kyllingfileen må du passe på så den ikke blir brennt eller steker for lenge, da blir den hard og lite innbydende. Er kanskje en ide' å pakke i folie.

Fisk i folie med grønnsaker også i?

potet.

Skrevet

Grillspyd. Gjerne med scampi og fisk som er marinert. Det pleier barn å elske. Ellers tar du litt pølser og kjøtt og grønnsaker. cooscos liker og de fleste bran godt. Rema 1000 pleier å ha fryste spyd med fisk og scampå...de er knallgode og billige!

Skrevet

Ha det oppdelt i biter på fat så kan de eventuelt lage spydene selv...det er morro!

Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen, grillspyd hvor alle kan sette sammen sine egne var jo veldig lurt, og utrolig lettvint for meg:) Tror det blir menyen i dag...

Kom gjerne med mange flere tips, vi har en lang grillsesong foran oss, og jeg håper at vi kan tilbringe mest mulig tid utendørs:)

Skrevet

grilla laks eller ørret med krydder/smør og litt grønnsaker e kjempe godt!

Skrevet

Kyllingklubber er en bankers her med barn. Eller noe med fisk,det faller også i smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...