Gå til innhold

Kjærlighetssorg... hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greia er at jeg for et år siden har forelsket meg i en som jobber i samme firma. Det er et stort firma, og vi jobber på to forskjellige avdelinger, men ser hverandre gjerne 2-3 ganger i uka, og har prosjektarbeid sammen. Ifjor høst fortalte jeg ham om mine følelser, og vi hadde en veldig fin date (fra kvelden til morgenen), uten å gå til sengs. Etter det har han oppført seg rart, avvisende, usikker, og etter 2 måneder med bare enveiskontakt fra meg,ga jeg opp. Fant meg etterhvert ny kjæreste, men følelsene var ikke på plass, så det funket ikke. I jula snakket jeg igjen med han kollegaen, og fortalte at jeg fortsatt var forelsket i han, og at vi hadde mye usagt den gangen vi rota, og at jeg vil gjerne vite om vi kunne prøve å date/være venner og begynne på nytt, og se hva som skjer. Han sa han trengte tid til å tenke over det.

Vel, jeg har fortsatt ikke hørt noen ting fra han. Har vært og drukket kaffe hos han et par ganger i forbindelse med prosjektarbeid som man ikke var ferdig med i arbeidstia. Han spøker og fleiper med meg, som med andre kompiser, men ikke noe mer. Og har ikke snakka mer om det jeg sa i jula ifjor.

Jeg klarer dessverre ikke å komme over ham. Hvis jeg ser han i lunsjpausen, så kommer tårene, og det gjør vondt å se ham:(

Jeg tror ikke det er fornuftig å snakke med han om følelsene mine igjen, så jeg trenger tips å komme over han. For jeg blir veldig lei meg slik jeg er nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighetssorg er fryktlig vondt! Når jeg hadde det sist, begynte jeg å trene, styrke og kondisjon, samt pilates. Får brukt seg selv, og slappet av. Dette hjalp meg gjennom sorgen.

Savnet blir mindre med årene.

Sender deg en klem

Skrevet

Beklager å si det men når en gutt/mann ikke tar kontakt så er han rett og slett ikke interessert ;)

Jeg vet om en kollega av min kjære som er forelsket i han og hun har det på samme måte. Heldig for meg valgte han meg ;) Og tar avstand fra henne ved enhver anledning.

Jeg vet det er tungt men glem han er det eneste rådet jeg kan gi deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...