Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #1 Skrevet 30. april 2010 Greia er at jeg for et år siden har forelsket meg i en som jobber i samme firma. Det er et stort firma, og vi jobber på to forskjellige avdelinger, men ser hverandre gjerne 2-3 ganger i uka, og har prosjektarbeid sammen. Ifjor høst fortalte jeg ham om mine følelser, og vi hadde en veldig fin date (fra kvelden til morgenen), uten å gå til sengs. Etter det har han oppført seg rart, avvisende, usikker, og etter 2 måneder med bare enveiskontakt fra meg,ga jeg opp. Fant meg etterhvert ny kjæreste, men følelsene var ikke på plass, så det funket ikke. I jula snakket jeg igjen med han kollegaen, og fortalte at jeg fortsatt var forelsket i han, og at vi hadde mye usagt den gangen vi rota, og at jeg vil gjerne vite om vi kunne prøve å date/være venner og begynne på nytt, og se hva som skjer. Han sa han trengte tid til å tenke over det. Vel, jeg har fortsatt ikke hørt noen ting fra han. Har vært og drukket kaffe hos han et par ganger i forbindelse med prosjektarbeid som man ikke var ferdig med i arbeidstia. Han spøker og fleiper med meg, som med andre kompiser, men ikke noe mer. Og har ikke snakka mer om det jeg sa i jula ifjor. Jeg klarer dessverre ikke å komme over ham. Hvis jeg ser han i lunsjpausen, så kommer tårene, og det gjør vondt å se ham:( Jeg tror ikke det er fornuftig å snakke med han om følelsene mine igjen, så jeg trenger tips å komme over han. For jeg blir veldig lei meg slik jeg er nå...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #2 Skrevet 30. april 2010 Kjærlighetssorg er fryktlig vondt! Når jeg hadde det sist, begynte jeg å trene, styrke og kondisjon, samt pilates. Får brukt seg selv, og slappet av. Dette hjalp meg gjennom sorgen. Savnet blir mindre med årene. Sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 30. april 2010 #3 Skrevet 30. april 2010 Beklager å si det men når en gutt/mann ikke tar kontakt så er han rett og slett ikke interessert Jeg vet om en kollega av min kjære som er forelsket i han og hun har det på samme måte. Heldig for meg valgte han meg Og tar avstand fra henne ved enhver anledning. Jeg vet det er tungt men glem han er det eneste rådet jeg kan gi deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå