Gå til innhold

har en jente som ønsker seg så sterkt en søster

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to nydelige gutter som eg er veldig glad i og super stolt av:)

for meg er det akkurat det samme om det kommer gutt eller jente...

men jenta mi har mast om en søster lenge nå....og eg vet at det er en stor glede å ha en søster....

er så glad for at guttene mine har hverandre....men jenta mi blir litt utenfor til tider....

har stor respekt for å fa barn og en vet ikke om barnet er frisk eller om en i det hele tatt framleis kan bli gravid.....

men hvordann øke sjangsene for en jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg ønsket meg en søster fra jeg var 6-7 år og maaaaste på mamma hele tiden om de ikke kunne prøve og at det gjorde ikke noe om det ble gutt bare de prøvde eeen gang til! hehe... mamma svarte alltid at de var for gamle. men da jeg var 16, fikk jeg en lillesøster :) mamma var 49 år!

større sjanse for å få jente: prøv å ha sex noen dager før eggløsning. har du samme dag eller dagen etterpå er det MYE større sjanse for å få gutt siden "gutte-spermiene" svømmer fortere. jentene overlever lenger så når de først kommer fram overlever de noen dager. derfor: sex noen dager før eggløsning ;)

Skrevet

(jeg hadde også to små brødre, så forstår hvordan veslejenta di ønsker seg en søster) ;)

hilsen 10.41

Skrevet

Hun kan få søstra mi. Jeg gi henne bort gratis!

Skrevet

så fanntastiks å få en lillesøster som 16 åring, da hadde du vel gitt opp håpet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...